Inlägg från: Pusselbiten86 |Visa alla inlägg
  • Pusselbiten86

... Född: Juli 2007 ... 2

Ja har möjrjt thias ett bra tag nu... Eftersoom Noah får de på dagis så tar jag han i samma veva

Föresten är det någon som själv satt ihopa en film?
    Vilket program har ni då?
    Eller kan man göra de på internet någonstans?

Jag skulel liksom vilja sätta ihopa en förlossningsfilm till min bästa vän vars förlossning jag var med på, men jag måste kunna gra den så jag kan bränna ut den på en skiva till henne..

Hoppas att någon av er vet..

• Pusselbiten86

hej på er tjejer.. Idag är de hemma hos oss o ska ta bort en stor olje panna.. Burrar i hela huset här...
    Thias håller på att få en tand till nu så snart har han gått om storebror... Noah hade bara två hur länge som helst.. Hi hi... ,
    Sen ska vi ut i det fina vädret, hade tänkt o åka o mata änkorna o lite sånt... ,
    Ha en fin dag. Kram kram från ors

• Pusselbiten86

H e l e n a skrev 2008-06-02 08:41:14 följande:

Pusselbiten86 skrev 2008-05-31 21:20:00 följande:
    Ja har möjrjt thias ett bra tag nu... Eftersoom Noah får de på dagis så tar jag han i samma veva Föresten är det någon som själv satt ihopa en film?Vilket program har ni då?Eller kan man göra de på internet någonstans?Jag skulel liksom vilja sätta ihopa en förlossningsfilm till min bästa vän vars förlossning jag var med på, men jag måste kunna gra den så jag kan bränna ut den på en skiva till henne.. Hoppas att någon av er vet..Windows Movie Maker använde sambons kompis för att göra sin film.
    1
    Okej. Då får ja se till o fixa de programmet.. Tar säkert lite tid men hoppas de blir fint..
  • Pusselbiten86

Bebisnamn: Thias

Fyller 1 år den: 24 Juli

Vikt/längd, vet du det? vikt 10,5 kg   Längd: 73 cm
    Vad har hen för storlek? 80-86

Kan hen krypa/åla/hoppa på rumpan? kryper, men går gärna utmed möbler

Kan hen gå? Ja utmed möbler, för feg för annat

Har hen sagt något ord och vilka i så fall? Mammmma, Pa-Pa, Dää, Ja, nee

Mat, går det bra? Hur mycket? Favoriter? Spagetti o köttfärsås är favorit. Annars mest förtjust i mellanmål typ yoghurt, macka, gröt

Burkmat eller hemlagat? Båda .. Fast mest hemlagat

Ammar du och hur mycket i så fall? Nej inte sen han var 2 mån.

Hur många gånger sover hen på dagen? oftast 2

Vilka tider sover hen på natten? 19 till 06

Hur går nattningen till? borstning, välling i sängen o somnar omedelbart bums

Var sover hen? I sin säng på samma rum som storebror. fungerar perfekt!!

Hur många tänder har hen? 3, men 4:e på G

Skostorlek? 19

Har hen ätit glass ännu? o ja! och tårta och allt möjligt onyttigt och sött.

Har hen badat utomhus ännu? i pool

Är det dags för småsyskon än? Ja så snart de är möjligt är det tänkt

Vad ska hen få på födelsedagen? Ingen aning..

Vad ska ni göra i sommar? mysa i huset, loppmarknader/marknader, djurparker mm

Berätta några rader om din julibebis: Mammig, social, kelsjuk, nyfiken till tusen, charmig, morgonpigg

• Pusselbiten86

grattis till alvin idag på 11 månaders dagen :)

Till något annat!!
    Har varit med om bedrägeri... Så nu är allt polis anmält så ja hoppas de går snabbt så jag får mina pengar igen ..... SUCK!!!

Köpte en kamera o nu har ja inte fått något o allt är bara skit... orkar inte gå in på de.. får sådan ångest så de gör ont i mitt hjärta när jag tänker på de

• Pusselbiten86

Hej hej här är vi

Länge sen jag skrev något känns det som...

Thias leker för fullt om dagarna... Går mer o mer utmed saker men vägrar fortfrande att släppa o försöka själv.. Han står inte själv ens.. Nja.. iallafall bara några få sekunder..

Han klappar händerna o vinkar åt alla o babblar MASSOR :) Så kul o se han o storebror leka :)

Själv så går jag på diet nu..
    4:e dagen idag med Nutrilett... hoppas på att tappa en del.. håll gärna tummarna öf rmig :)

De var lite från oss =)

• Pusselbiten86

Såg igår att Thias fått en tand till
    Vänster Framtand :) Så sött =) ...

4 sammalnagt nu =)

Och nu går han mer o mer med gåstolen .. roligt att se :)

• Pusselbiten86

Måste bara fråga här inne lite snabbt....

Nu när vi var gravida med dessa små (stora ) bebisarna... var de många som hade svidningar i tuttarna 1 vecka innan ni testade ?

• Pusselbiten86

Jag hade VÄLDIGT ont i brösten... Och sen var de typ inget mer.. förnekade ju tt jag var gravid eftersom noah bara var liiite bbis

jelikan skrev 2008-06-21 21:03:10 följande:
    Nepp, men därimot kände jag mig dö fet helt plötsligt och kände att inga kläder passade fast de satt som vanligt och veckan efter var det plus på stickan.Vad hade ni andra för symtom innan ni plusade??
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2