Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

... Född: Juli 2007 ... 2

Grattis Zandrisen!!

• Vallmar

Nu har det verkligen varit ett tag sen jag var här inne. Och så upptäckte jag att det är ny tråd också.

Jag började jobba idag. Det är jätteroligt men guuuu va man längtar efter sin lilla plutt när man jobbar.
    Ha det gott i sommarvärmen=)

• Vallmar

Beckah: Oh va trist...du har alltid så fina bilder så hoppas du inte tar åt dig. Låter som personen känner ditt ex eftersom hon skrivat att A är lik sin pappa.
    Och hon såg ut som en ful kärring btw=)

• Vallmar

Åh va trevligt det låter Zelda. Du gillar ju och shoppa, det vet vi ju sen innan:)

Idag hade jag tupperwareparty hos LIndisen. Det blir lite rörigt när man har massa barn runtomkring men det gick.

Resten av veckan är det jobb. Är inte ledig förrän söndag.

• Vallmar

Halloj tjejer!

Här är en till som inte är här så mkt. Jobbar ju heltid nu så det är sambon som är hemma med Markus. En månad kvar till ett år för hans del. Han har börjat gå några steg:)

Saknar er allihopa, trist att man inte hinner vara här så mkt.

Godnatt

• Vallmar

Hej hopp!

Hoppar in lite då och då. SOm sagt så har jag ju butiksjobb (såg att ni diskuterat det tidigare) Kommer hem vid 19 å då hinner jag inte träffa Markus så mycket. Gör i ordning honom för läggning och ger flaskan ungefär direkt när jag kommer hem. Fördelen med systemet är ju att det är bara lördagar man jobbar och då bara till halv 4. Skulle inte vilja jobba hela helger.

Markus går här hemma nu, fast han har varit sjuk i feber och i hosta så han har bara krypt ett tag för han inte orkat gå, stackaren. Men idag gick han över hela rummet=)

• Vallmar

Markus har börjat på dagis nu, idag var det sjätte dagen av inskolningen. Det går jättebra, så bra att D ska gå efter en kvart i morgon och lämna Markus själv där i en timme.

Hej förresten! Nu har jag jobbat klart för den här sommaren så mer tid för datorn. Men dessvärre arbetslös...vet inte vad jag ska göra. Söker massa jobb men får inget napp. Funderar på att plugga och jobba extra så mkt som det bara går.

• Vallmar
    Jessa6 skrev 2008-08-20 20:26:25 följande:
    Hallå allihop!Idag har jag varit och snuffat på en liten flicka som föddes i fredags, lämpligt nog kom mensen idag med så nu kör vi igång syskonverkstaden En liten fråga, jag har oftast haft en cykel på 31 dagar men hade bara 26 denna gången, verkar inte det onstigt...Vad kan det bero på? Hade ju för 3 månader sen en på 22 dagar bara...Varför blir det så?
    Min mens har ändrats väldigt mycket sen graviditeten. Kanske det är så för dej också?
  • Vallmar

Vi hade en barntandläkare på bvc som berättade att man visst kunde använda vuxentandkräm men då ska man välja en vanlig tandkräm, dvs ingen med whitening eller nåt annat medel för att få tänderna vitare.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2