Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

... Född: Juli 2007 ... 2

Åh hej här var ni ju Jag kör solkläder på Theo smörjer v.b men inte varje dag.

• Milla med killar
    jelikan skrev 2008-06-04 16:17:55 följande:
    Idag har jag fyndat. Köpte ett par kavat sandaler till Tore. Kostade 249 kr. Fanns ett par kvar i hans storlek så jag kunde inte låta bli att köpa dom så nu har han ett par riktigt bra skor att övningsgå i
    Åhh var då? Behöver med ett par.
  • Milla med killar

Bebisnamn:Theo.
    Fyller 1 år den:6 juli.
    Vikt/längd, vet du det? 10 månader 74cm, 10490gr.
    Vad har hen för storlek? 80.
    Kan hen krypa/åla/hoppa på rumpan? Kryper.
    Kan hen gå? Nope. reser sig och går utmed möbler. Släpper och står med en hand i af.
    Har hen sagt något ord och vilka i så fall? Titta, mamma, Hej.
    Mat, går det bra? Hur mycket? Favoriter? Ja, äter jättebra. Gillar allt mest vanlig mat men burkar funkar med.
    Burkmat eller hemlagat? Både och.
    Ammar du och hur mycket i så fall? ja...massor än på natten och på dagen.
    Hur många gånger sover hen på dagen? Två gånger.
    Vilka tider sover hen på natten?a 20 -07 med tusen uppvaknande.
    Hur går nattningen till? han somanr vid tutten
    Var sover hen?I våran säng.
    Hur många tänder har hen?7 st 8 på G.
    Skostorlek? 20.
    Har hen ätit glass ännu? Haha..många, älskar det!!
    Har hen badat utomhus ännu? Ja i pool.
    Är det dags för småsyskon än? Hm...njae, inte riktigt än.
    Vad ska hen få på födelsedagen? Kläder, 1- årsfotografering.
    Vad ska ni göra i sommar? Till Varberg 10 dagar.
    Berätta några rader om din julibebis: Oerhört glad och busig kille!!

• Milla med killar

Tjoho tjejer!!
    Lite trött o sliten så jag har inte skrivit på ett tag men läst har jag gjort i allafall. Nu är skolan slut så nu ska det väl lugna sig lite hoppas jag. Theo har ju kört järnet här med på nätterna med amning heeela nätterna egenom och sovit 10 minuterspass här i några veckor. I dag så förstog jag varför . Ungen har fått en av sina hörntänder ..lillstackarn

• Milla med killar

Gokväll brudar! Nu börjar snart matchen. Jag har blitt blondare idag igen, har hört de har roligare Blid finns att beskåda hemma i mitt galleri. Heja heja Sverige!!

• Milla med killar

Hm... jag sköter med allt här hemma för min man har just blivit delägare i en datafirma och jobbar 15 timmars arbetspass. Jag brukar skoja och säga att jag vet hur det är att vara ensamstående med fyra barn nu. Men vi har alltid hjälpt åt förr. Inget att bråka om tycker jag. Den som är hemma tycker jag ska ta hand om hushållet mamma eller pappa
    Efter 15 år tillsammans så har vi redan rett upp sånna här saker om vem ska göra vad så det är helt ok från bådas sidor.

• Milla med killar

och...han är med världens underbaraste, får massage varje kväll i soffan, älskar han mer än någonsin så nöjd!!

• Milla med killar
    Lindisen81 skrev 2008-06-19 08:51:31 följande:
    Milla med killar skrev 2008-06-19 08:50:27 följande:
    har du oxå en sån =) jag sätter mig bara tillrätta så e han där me sina händer å reparerar mig, det är värt mycket det =)
    Ja.. det är det. Han tar hand om en trött kvinnas värkande kropp
  • Milla med killar
    jennsans skrev 2008-06-19 10:11:05 följande:
    ja idag fyller lillskrutt ett år.. helt sjukt vad tiden gått fort!! o lite hår börjar han få med hoppas matvägran börjar släppa lite nu.. fick i han 1 dl gröt o litwe yoghurt idag håll tummarna!blev spamming från min sida nu hoppas ni alla får en bra dag! ska jag försöka få =) kramisar
    *GRATTIS*
  • Milla med killar

Gomorgon på er!
    Här regnar det inte än. Ska ut och springa en sväng och sen får det gärna regna. Hannes är på agis denna vecka med sen är han hemma till i mitten av augusti. Mina stora killar har sommarlov så här hemma är det många många killa ibland. typ 7 varje dag Idag när jag vaknade hade jag fått mens..min första rena chocken!

Kram kram

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2