... Född: Juli 2007 ... 2
Hej!! Jag är ny här,men fick en pojke den 10 juli 2007. Fyller snart ett år. Min lilla sladdis,vart 8 år mellan minsta sonen och den som var närmast efter honom.
Hej!! Jag är ny här,men fick en pojke den 10 juli 2007. Fyller snart ett år. Min lilla sladdis,vart 8 år mellan minsta sonen och den som var närmast efter honom.
Gud vad många som hade skrivet här sen igår jag la in ett inlägg ;) Här är det oxå full fart på min son,han sover som tur är länge på morgonen. Fast igår vart de sent visserligen men sånt som händer när allt inte går som det ska med allt annat ju ;) Ska väl gå ut i det fina vädret snart med sonen så pappa få sova lite extra idag ,för de kan han behöva efter allt igår som krånglade för honom.
ja här hinner man inte med mycket att läsa sitt eget ens ;) mycket folk inne på denna tråd. Jag har iallafall svårt att komma på vad jag ska köpa till min ett åring som fyller år på torsdag.. Han har mycket leksaker då jag har två äldre barn.Jag har ju sparat allt pga jag ville att mina barn skulle få dom själva när dom blir stora ;) Själv har jag inget mer än än docka och en nalle som är efter mig när ja var liten.Kanske vart dom uppätna av malen ;) då jag är gammal nu ;)
Gud vad allt går fort,min son har nu hunnit blivet 1 år och 3 veckor.. här hänger man inte med heller att läsa. Snart börjar allvaret dagis och jobb lite mera. hoppas ni alla har de bra med era småttingar.