Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

... Född: Juli 2007 ... 2

Lindisen81 skrev 2008-06-05 13:34:07 följande:
    inez ville hur som helst inte sova och den elaka mamman lät henne skrika för sig själv i säkert fem minuter!!! wohoooo vad ska folket säga nu, haha. la oss tillsamans i sängen o busa en stund men ingen somna, nu försöker en trött inez reta gallfeber på mig å dra ut datasladden hela tiden å säga titta! jag som vill mecka ikea möbler, unge sov nu! haha, nä ska försöka lägga henne igen =)
    haha gull unge!

omg ja måste va monster mamman från hell...lät sam skrika typ 10 min inatt nä rhan vägrade somna om efter både mys och välling...

bäst ja går å ringer soc me en gång...
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2008-06-05 14:04:48 följande:
    BÖRJA inte bråka i den här tråden. Har du hållt dig borta hittills behöver du INTE komma in och försöka skapa saker som inte finns, TACK.De där är INGET annat än ett sätt att skapa trist stämning.TVI!
    jisses...har inte börjat bråka?
    och vadå se en öppning?
    beckah snälla ge dig. sitter och läser här titt som tätt för jag vill följa folk som man snackat med sen 1 år tillbaka.

och jag skrivit här flera ggr, så jag "hoppar" inte bara in för att starta någonting..

Men tydligen är man inte välkommen här av TS...
  • mrsbygg

jag svara som sagt på lindisens inlägg, va henne jag citera!

men lika bra ja håller mig härifrån för tydligen allt jag skriver oavsett om det är någon annan jag tom citerar så är det menat som pikar till dig beckah...

• mrsbygg
    Beckah82 skrev 2008-06-05 15:50:56 följande:
    Saken var ju att du svarade på det enbart för att just jag hade skrivit och frågat om att låta skrika...Kan ju inte veta till 100 att du hade DET i tanken men det är ju lätt att tro med tanke på att det var precis så här trafsen i den andra tråden gick till. Du coh några till låtsades skriva om annat fast det egentligen var menat som pikar mot mig för att reta upp mig och få mig att framstå som bråkig. Konstigt då att det varit lugnt och fint här i tråden i 3 månader.Du är välkommen här men försök låta bli att pika mina inlägg tack. Gör som alla andra. Svara på frågor, berätta vad Sam gör, Skriv om bebisen i magen, klaga på vädret (skoja bara det FÅR du inte hahaha) eller något annat sånt. Precis som alla andra.Inte vägra skriva och så när du ser att jag ifrågasatt något gå in och pika det.
    sken är att det är dags för dig att inse beckah att allt inte handlar om dig och är riktat till dig!

jag svarade LINDISEN! skiter fullständigt i va du skrev. ska vi vara petiga var det faktiskt tania och lindisen som citera dig inte jag. jag svara LINDISEN enbart...
    sen att du har svårt att tro det så får du väll läsa inälgget både 2 och 3 ggr till...
  • mrsbygg

sitter förövrigt me lite små onda sd som kommer lite då och då..
    alla sover, och jag försöker komma på nå mat att äta.
    måste va enligt gi så d är lite svårt, kan inte bara slänga ihop nått...humf

grillade igår, så hum...kanske ska grilla idag igen fast typ nå annat. men va ska man ha till? gjorde en svin god pastasallad till igår..
    så inge sånt idag..

• mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2008-06-05 16:06:24 följande:
    grilla kan man ju göra hur mkt som helst sååå gott! vi grillade oxå ogår, idag blir det något så roligt som; fiskpinnar med potatis, hehe
    ohh d är faktiskt gott...
    men inte gi vänligt, suck...jäkla karl å hålla på hehe...

ska nog grilla lite kyckling..men va fan..tillbehör?!
    förstår inte, brukar alltid hitta på nått..
  • mrsbygg

åt pastasallad igår juh och grillad fläskfile..

måste åka handla snart om ja måste ha nått hehe..
    jaja kommer la på nått..

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-06-05 17:02:36 följande:
    tips på nåt ANNAT o grillaän fläskfilé???känns en aningens tjatigt *fniss*snart ska "vi" ut i poolen!! bilder kommer ikväll
    hemmagjorde hamburgare, kyckling, spett av olika slag, lax!....

ja ska krydda mina kycklingar nu sen slänga dom på grillen..
  • mrsbygg

nu ligger kycklingen på grillen!

har juh pastasallad kvar sen igår så d får bli den sen gör jag en "sallad" på hericon verts, rödlök och tomat. sen blandar ja i lite olivolja pressad citron och svartpeppar...
    sen en klick keso till!

• mrsbygg
    Bebisnamn: Sam

Fyller 1 år den: 13 Juli

Vikt/längd, vet du det? 10.5kg 71.2 cm kort

Vad har hen för storlek? 80

Kan hen krypa/åla/hoppa på rumpan? Krypa

Kan hen gå? Ja

Har hen sagt något ord och vilka i så fall? Mamma, SSS= Saga

Mat, går det bra? Hur mycket? Favoriter? Äter hur mycket som hellst! Äter mer än stora syster sin! Inga direkta favoriter, han älskar allt jag lagar, men vägrar burkmat!

Burkmat eller hemlagat? hemlagat

Ammar du och hur mycket i så fall? Nej.

Hur många gånger sover hen på dagen? 2 ggr oftast

Vilka tider sover hen på natten? 22-05, kan ibland vakna vid 3-4 och får en flaska och brukar då oftast somna om till kl.7.

Hur går nattningen till? tvättar av sig, byter blöja, får ögondroppar. sen ger jag han en flaska välling samtidigt som vi gosar. sen slocknar han å läggs då i sin säng.

Var sover hen? Han delar rum med sin syrra. sover gör han i sin spjälsäng..

Hur många tänder har hen? 6 st.

Skostorlek? 19-20

Har hen ätit glass ännu? Ja

Har hen badat utomhus ännu? Nej

Är det dags för småsyskon än? Jadå, om 4 veckor är det beräknat..Bf 10 Juli

Vad ska hen få på födelsedagen? Vet inte..ett syskon!

Vad ska ni göra i sommar? Troligen bara vara hemma för vi precis fått en bebis. Ev. åka till kolmården och bo på vildmarkshotellet en helg..

Berätta några rader om din julibebis: En herr me jäkligt bestämt humör! Enivs som sjutton och en riktig charmör!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2