Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

... Född: Juli 2007 ... 2

Hej på er tjejer!

Jättelängesen jag skrev ngt här nu, får man haka på igen? Saknar er massor ju! Hur e det med er alla?

Här e det fullt ös hela dagarna. Denise går nu och är en väldigt framåt och busig tjej! Hon ska vara hemma med mig hela sommaren, men när jag börjar jobba helt i september är det pappa som ska vara hemma innan det är dags för dagis i november.
    Annars är det mest bröllopsplanering som gäller nu, lite mer än en månad kvar bara! *iiiih* Sen åker vi till Bulgarien 1 vecka hela familjen!

(¯`°?.¸ ღ♥Isabelle f/d 060516♥ღ ¸.?°´¯) (¯`°?.¸ ღ♥ Denise f 070707 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Mjukis82

Skönt o höra att man inte är bortglömd! Nu ska jag försöka hänga med också! Inte lätt när man har en liten terrorist här som helst inte roar sig själv mer än ett par minuter!

Idag blir det strand-premiär för oss! Ska bli spännande! Måste ju se till o försöka få lite bränna innan bröllopet! Annars är jag lika vit som klänningen typ!
    Vad händer hos er andra idag?

• Mjukis82
    Anns krypin skrev 2008-07-03 08:08:40 följande:
    Idag skall jag piska guben te å hjälpa mej å sätta opp en spalje till klätter rosen vi har nere på baksidan, det var en liten pliutt förut när jag tog den efter att gubbens farfar dött.. Känns kul att den tog sej riktigt bra, nu äre att vårda å sköta den väl.. Sen vill jag in till stan å köpa mej några kort ärmade tröjor, dem jag har äre acc i armhåler , hahaha..
    Men AC-hål i tröjan är ju perfekt nu när det är så varmt!
  • Mjukis82
    Beckah82 skrev 2008-07-03 14:52:12 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAG KLARADE uppkörningen!!!!wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie
    Men GRATTIS!!! Härligt!
  • Mjukis82

Vi har precis kommit hem från stranden och just nu känns det som att jag aldrig mer kommer åka dit! Shiiit vilket meck! Och sand överallt! Men men... jag ändrar mig säkert! Dock har det som inte fick hända hänt - jag har bränt mig på axlarna och ryggen och fått finfina märken efter bikinin... jättesnyggt med tanke på att jag ska ha axelbandslöst på bröllopet!

Ikväll ska ja ut o käka med min tärna och sen ska vi gå o se SATC-filmen... EGENTID!!!!!

• Mjukis82

Hej på er!

Någon som har ett bra och enkelt tips på tårta till Denises kalas imorgon??? Jag har totalt hjärnsläpp!! *gaaah*

• Mjukis82

Halloj i stugan!

Stort grattis till Alvin idag!

Här e det kalas hela helgen, Denise fyller ju precis som Eskil på måndag. Idag har det varit barnkalas, och imorgon kommer hela tjocka släkten! *phew* Har lagt upp massor med bilder i bilddagboken, heter Mjukisbitchen där för er som inte har mig inlagd (dock måste man vara "vän" med mig för att se bilderna)

• Mjukis82
    mrsbygg skrev 2008-07-05 22:13:01 följande:
    har du nått lösenord? kan inte komma in å bli vän me dig juh
    jag kan lägga till dig då, vad heter du där?
  • Mjukis82
    mrsbygg skrev 2008-07-05 22:13:01 följande:
    har du nått lösenord? kan inte komma in å bli vän me dig juh
    Mjukis82 skrev 2008-07-05 22:22:45 följande:
    jag kan lägga till dig då, vad heter du där?
    Ah! Jag hade redan fått en förfrågan från dig! Så den är accepterad nu, WELCOME! =)
  • Mjukis82
    Beckah82 skrev 2008-07-05 22:29:48 följande:
    Tog en paus till å kikade in alla kalasbilder från Denises kalas

Och nu ser vi fram emot att se bilderna från Alvins kalas! Fast dom får jag se imorgon, måste gå o lägga mig nu! Kommer typ 20 pers imorgon o ska fira Denise ju!

Natti natti!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2