• Tania

... Född: Juli 2007 ... 2

HEj och hå va alla partajar då... 

....inget för mig dock.
  • Tania
    Milla med killar skrev 2008-07-22 13:04:19 följande:
    [citat]Såå jäkla vidrigt![/ciTAT)??? vilket?
    Det är en länk till en annan tråd
  • Tania
    Beckah82 skrev 2008-07-23 14:00:41 följande:
    Ja hehe sen lite drygt 1,5 år tillbaka
    ja jag kollar knappt nåt annat än tårttråden och min egen tråd här på FL numer... 
  • Tania

Jag åkte och köpte en ny pool så vi har suttit ute i trädgården.

Barnen har badat och jag har spanat på halvnakna byggkillar som gör vårt område vackert
  • Tania

Morrn morrn...

De halvnakna killarna är morgonpigga.... de väckte mig kl 8 med sina stora maskiner
    Poolen är redan fylld och står på värmning i solen. Charlie går omkring och trackar sin brorsa som har sååååååå tråkigt.
    Mamma och pappa sitter vid datorerna och katten sover.
    Som sagt.... morrn morrn!
  • Tania

Vi har fortfarande inte fått nån tid för ettårsbesiktningen... de har väl glömt bort oss antar jag.

• Tania
    mrsbygg skrev 2008-07-29 18:14:03 följande:
    Fan, försöker hitta nå "akut" nummer till gyn. men dom har bara teletid fram tills 15. efter det då? vart fan ska man ringa då?nått är skumt, nyss så fick ja världens blödning och det kom ut jätte klumpar..nu har ja lite smått mensvärk och är lite små snurrig i skallen..kan allt detta blödande bero på att jag hade/har dåligt hb?fattar ingenting, ena dan blöder jag inte en droppe och andra dan är det nigarafall..jag får lägga mig och vila och invänta morgondagen och ringa då ist...
    Ring akuten!
  • Tania
    Beckah82 skrev 2008-07-30 15:33:19 följande:
    TaniaDet där att BVC skulle glömt bort våra barns ettårsbesiktningar var inget tråkigt skämt...Idag när jag gick förbi BVC svängde jag in för jag tänkte jag måste ju bara fråga nu när det gått så lång tid....och JO visst fasen hade de glömt min plutt! "ojdå ojdå, förlåååt. Men vaddå...har han inte träffat läkaren heller?" eh nej... "men...inte ens fått vaccinationen?" eh...nej...Så vi fick första bästa tid och det är torsdag nästa vecka...när Alvin är 13 månader + 2 dagar gammal *morr*  
    Nej jag vet att det inte var nåt skämt eftersom jag är övertygad om att de glömt oss. De glömde ju en väninnas dotter också så varför ska de komma ihåg Charlie?!... 
    Ja det är skitdåligt och det finns inte nån ursäkt.. inte ens att det är semester och vikarier bla bla bla...
    Jag brukar alltid vilja bestämma en tid när jag väl är där men sista gången struntade vi i det eftersom vi inte riktigt visste vad vi skulle göra i sommar. Därför skulle det passa bättre att hon skickade hem en tid.
    Men i morgon ringer jag och frågar vad som hänt.
    Måste komma ihåg och passa tiden bara eftersom de bara har telefontid mellan 8-9
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2