• Jessa6

... Född: Juli 2007 ... 2

jelikan skrev 2008-07-13 20:11:29 följande:

den som är nyfiken på att kika!
    Så söt han är och lycklig som bara den, det är så härligt när de börjar gå, Elias är mycket gladare nu när han går och jag med för den delen som slipper jaga och ta emot honom när han ramlade. Slippa att trösta varje gång han slog sig....
  • Jessa6

Idag har vi varit p FunCity i varberg, helt ok. Ska nog åka dit när Elias är några år, mer för honom då men vi hade kul ändå, vann 2 kg mjölkchoklad Typsikt nu när man vill gå på den smala stigen...

• Jessa6
    Donna69 skrev 2008-07-14 19:49:19 följande:
    TVÅ KILO!!!???COME TO MAMA..................................
    MMmmmmumma!!!
  • Jessa6

Morgens!
    Idag är det minsann dåligt väder här... Jaja får väl fixa lite hemma då...

• Jessa6

Morning! idag har jag och gubben 4-årig förlovningsdag så syrran kommer och passar Elias så ska vi ut och äta lite och bara mysa!!

• Jessa6
    Mum23 skrev 2008-07-16 09:01:18 följande:
    Måste bara berätta....Nu när vi var i Spanien så följde syrran och hennes 2 barn med ner i 2 veckor. Hennes sambo var hemma och jobbade. Våran kära far var också med. När lite drygt en vecka hade gått så sa min man att han och pappa skulle dra på en liten tur och kolla några saker medans jag, syrran och barnen badade i poolen.Ett par timmar senare kom de tillbaka med ett jättefint paket i handen. De sa att det var till min syster. Att DHL hade kommit med det precis. (Vi var fortfarande kvar vid poolen). Hon läste kortet och satt där på poolkanten och tårarna började rinna på henne. I kortet var en jättefin dikt skriven av hennes sambo där han avslutade med att fria.I paketet låg ett silkesnattlinne till bröllopsnatten.Hon var helt tagen. Men överraskningarna var inte slut för nerför trappan travar Peter, hennes sambo, ner och går ner på knä och friar igen. Han hade alltså i smyg planerat att komma ner och överraska. Så romantiskt!Det var ett helt fantastiskt frieri!!!!!!!Kan tillägga att han inte är av den romantiska sorten så detta var en STOR händelse!!
    Det är verkligen ett frieri!! Ska nog visa detta för min sambo...
  • Jessa6
    mrsbygg skrev 2008-07-17 23:04:29 följande:
    jag tror inte på det förens jag ligger med ett huvud mellan bena! hahaska gå och duscha nu....eller efter denna värk...så..mot duschen innan det hinenr komma en till
    Åh, spännande, kommer säkert 07,32 i morgon och en kille på 4320g och 53 cm lång, hattmått 37 cm!!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2