• Mum23

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah82 skrev 2008-08-08 09:28:03 följande:
    Jahapps...Nu har Alvin reagerat med feber även av denna omgång vaccin varje jäkla gång ju.Första gången skrek han och hade feber men det gick över rätt fort.Andra gången fick han feber och sedan ett par dagar senare sin första öroninflammation.Vi får väl se vad som bjuds denna gång... Han sitter just nu och sover på min rygg pullproppad med Alvedon men då och då gnyr han lite. Lille plutt.
    Liten dåLedsen
  • Mum23

Nä. Har inte fått något vettigt gjort på hela denna trista vecka.
    Kanske ska försöka bryta trenden!

• Mum23

Åhhh. vad jag är uttråkad!!!!!!!!!!!
    Har iaf plockat lite här hemma. Och fått på mig och barnen kläderFlört
    Tjejerna lekert mamma/barn och Mellisen sover. Vill också sova....

• Mum23

Har varit på Liseberg hela dagen, är helt slut!!!! Men det var roligt....Glad

• Mum23

Godmorgon tjejerGlad
    Fattar inte att det ska vara så trögt att gå upp på morgonen!!!!!!!
    Är impad av Donna och Ann som varje morgon sitter här TIDIGT på morgonen med så glatt humörFlört. Man blir ju glad iaf.

Sol: Melvin sover oftast 10 timmar per natt. Somnar runt mellan 20-21 och sover till 07-08.
    På dagen sover han mellan 2 till 3 timmar.

• Mum23
    Donna69 skrev 2008-08-11 09:00:38 följande:
    fnissfint sällskap till kaffet måste man ju ha....speciellt när man har egentid ;)äääälskar tidigare mornar - ensam
    Skrattande
  • Mum23

Morrn girls!
    Här sitter jag nyvaken med mitt frukostkaffe och inte ett barn i sikte.
    Lämnade allihop hos syrran igår så jag och mannen kunde gå på bio och ut och käkaGlad.
    Jättemysigt att få umgås med sin man på tu man hand. Händer ju inte allt för ofta.
    Första gången jag lämnade bort Melvin över natten.

• Mum23

Såg att ni pratade jobb och inskolning igår. Melvin (och jag) ska gå hemma och "mösa" åtminstone till januari. Sen kanskeFlört jag delar med mig till mannen tom augusti-september nästa år då Melvin ska skolas in.

misan: Usch, vad trist att bli av med bilenLedsen 

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2