... Född: Juli 2007 ... 2

Jag har länsförsäkringar som hemförsäkring. Borde jag ha det till ungarna också då?
och kanske bilen går att ha på länsförsäkringar också när jag skaffar bil snart?
Okej. verkar som jag borde kolla upp detta med andra ord. Har haft länsförsäkringar i många år och har sluppit att dra nytta av dem än sålänge, det kanske de gillar?
Jag har en oförskämt lättsam bebis. Glad och nöjd jämt typ. Lättsam. Kräver inte mycket. Närhet vill han ha mycket av men han tankar och sen går han iväg och roar sig själv.
Han kan utan problem leka och roa sig själv i iallafall 1,5 timme i sträck utan att klaga.
Kan inte komma på något som varit jobbigt med honom... förrutom hans två öroninflammationer då *s* NU är han mer som typ Victor var.
Victor har alltid varit extreeemt jobbig. Man har inte kunnat ta bort blicken från honom i en sekund ens för då har han klättrat upp i gardinen eller något.
Han kan inte leka själv och har aldrig någonsin kunnat. Inte kunnat roa sig själv 5 minuter ens...jo när han blev större. Med böcker eller TV-spel. Film har funkar hyfsat också men annars har det varit full rulle, vild och farlig och uppmärksamhetskrävande till max.
Ja inte längre TACK OCH LOV är den tiden förbi. Nu är han myyyycket lugnare och går att ha i möblerade rum utan problem
Så visst är barn olika. Väääldigt. Jag hoppas Victor får en liten Victor när han blir vuxen för jag fick ju faktiskt en Victor och har varit en sådan själv