Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Vos skrev 2008-06-24 09:29:36 följande:
    Precis.TH VAR bäst i Sverige innan, tills för något år sedan, men nu är dom inte det längre.så kolla upp lite.Vi bjöd hem en oberoende försäkringsman som kom hem gratis och pratade om olika försäkringar.Vill du ha namn och nummer säg till så inboxar jag
    Ja tack det skadar ju inte
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82

Jag har länsförsäkringar som hemförsäkring. Borde jag ha det till ungarna också då?

och kanske bilen går att ha på länsförsäkringar också när jag skaffar bil snart?

• Beckah82

Okej. verkar som jag borde kolla upp detta med andra ord. Har haft länsförsäkringar i många år och har sluppit att dra nytta av dem än sålänge, det kanske de gillar?

• Beckah82
    jennsans skrev 2008-06-24 10:01:18 följande:
    hos trygg hansa är vi för övrigt inte välkomna som kunder längre
    Så tråkigt hahaha
  • Beckah82
    Jo visst var det öroninflammation ...SUCK! Har precis gett första dosen Kåvepenin.
  • Beckah82
    Milla med killar skrev 2008-06-25 11:46:02 följande:
    Tjo hooo..Gomidadg eller lunch Vad gör ni?Jag har sprungit och varit på stan och köpt present åt Benjamin som blir 10 år snart.
    Inte mycket. Har käkat precis och Alvin sover.

Jag tycker det är så svårt med 10-årspresenter. Har bara köpt 2 än sålänge. En Bondelid vinterjacka och en bok.

Men 1,5 månad kvar iofs.
  • Beckah82
    jennsans skrev 2008-06-25 12:17:26 följande:
    jag fick en cykel när jag fyllde 10 minns jag :) men det var mååånga år sen juh
    Det ska han få också men det blir en begagnad för han är så otroligt ruskigt slarvig. han fick en ny när han fyllde 8 och redan ett år senare var den typ kvaddad. Hanbhar tappat nycklarna flera gånger och skiter i att låsa cykeln på skolan och sånt.

Nu har han pajat den helt så det bara är slamsor kvar så det får bli en ny...begagnad
  • Beckah82
    jelikan skrev 2008-06-25 12:42:12 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-3-149/m33908862.htmlVad anser ni?
    Svarade i tråden igår:

"Nej, jag kan inte tycka att man FÖTT barn. Däremot så är ju barnet fött

Men kan inte påstå att jag stör mig direkt heller om snittade mammor vill använda ordet fött om sina snitt. Barnet har ju kommit ut i vilket fall men jag hade personligen inte sagt fött om jag inte hade fött på riktigt.

Jag skulle inte säga att jag fött barn om jag adopterar heller.

"Fått barn" däremot. Kan användas av alla, adopterande föräldrar, vaginalfödande och snittade"
  • Beckah82
    JoNaLi skrev 2008-06-25 17:44:01 följande:
    Idag tog jag ut spiralen! hihi nu är man allt lite nervös!! Inväntar nu på mensen så man kan börja "på riktigt"
    WIIE Lycka till
  • Beckah82

Jag har en oförskämt lättsam bebis. Glad och nöjd jämt typ. Lättsam. Kräver inte mycket. Närhet vill han ha mycket av men han tankar och sen går han iväg och roar sig själv.

Han kan utan problem leka och roa sig själv i iallafall 1,5 timme i sträck utan att klaga.

Kan inte komma på något som varit jobbigt med honom... förrutom hans två öroninflammationer då *s* NU är han mer som typ Victor var.

Victor har alltid varit extreeemt jobbig. Man har inte kunnat ta bort blicken från honom i en sekund ens för då har han klättrat upp i gardinen eller något.

Han kan inte leka själv och har aldrig någonsin kunnat. Inte kunnat roa sig själv 5 minuter ens...jo när han blev större. Med böcker eller TV-spel. Film har funkar hyfsat också men annars har det varit full rulle, vild och farlig och uppmärksamhetskrävande till max.

Ja inte längre TACK OCH LOV är den tiden förbi. Nu är han myyyycket lugnare och går att ha i möblerade rum utan problem

Så visst är barn olika. Väääldigt. Jag hoppas Victor får en liten Victor när han blir vuxen  för jag fick ju faktiskt en Victor och har varit en sådan själv

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2