Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Lindisen81 skrev 2008-06-30 08:38:35 följande:
    Beckah; haha förstr att du är i chockjag vaknar till ett nykaklat kök =) sambon o min bror va uppe halva natten å kakla, j-a galningar!!!! men nu hinner vi ju med så mkt mer. idag får jag min Leila bakbok så ska baka ikväll, wooohoooo!Inez har nåt litet virus med hosta, vaknat vid 5 inatt fick alvedon å hostmedicin, hon hostar å säger "ajajaj" =(nu sover hon fortfarande dock och vi andra är vakna och väntar på mormor så vi kan börja arbeta!
    Jag vill också ha ett nykaklat kök! fast här hemma lyftarman inte ett finger såklart då det är hyreslägenhet

Kryapåsigkram till fina inez
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82

Ni är för tokiga vad ni hållt igång här på morgonen

Förresten! Var GLAD att bajsblöjorna stinker fördjävligt. Alvins bajs luktar köttfärssås. Det är mycket värre för nu asocierar (stava?) jag till BAJS när jag ska äta köttfärssås

• Beckah82
    Milla med killar skrev 2008-06-30 09:00:10 följande:
    GHIT!! GRATTIS!!Hur har du gjort för få honom att hoppa över amningen??Tar han napp?,inte Theo..
    Nope, napp är fult den tog jag bort när han var 4,5 månad. Jag har inte fått honom att sluta med nattamningen. han har valt själv men jag ammar mycket på dagarna. Barnstyrd avvänjning mao.
  • Beckah82
    jelikan skrev 2008-06-30 09:29:40 följande:
    hur jag skall kunna få borsta Tores tänder utan massa skrik och bråk.Någon annan här som har tips?
    Japp.

Jag sitter på toalettstolen med Alvin liggande i mitt knä med fotterna mot mig. Så låtsas jag bita honom i fötterna. Det tycker han är skitroligt och skrattar och då kan jag utan problem borsta hans tänder medan han har fullt upp med att stoppa in sina fötter i min mun.

Låter helt sjukt men ja... det får gärna vara sjukt sålänge jag slipper plåga honom med tandborsten
  • Beckah82
    Prinsessan Zelda skrev 2008-06-30 09:34:56 följande:
    tandläkaren?? dit går man vid 3 års ålder väl?? vi skojar och stojar när vi borstar tänder så Isabel skrattar, lättare att borsta då, he he. sen får hon borsta själv efteråt.
    Man brukar få träffa tandhygienisten som predikar om att man ska mata si och så.

Som berättar att nattamning får tänderna att trilla ut medan det dock är helt okej att ge en flaska välling EFTER tandborstningen.

de är helt jävla blåsta så jag kommer nog inte ens gå om Alvin får en tid. NOLL respekt efter att fått veta deras idiotiska påståenden.
  • Beckah82
    Donna69 skrev 2008-06-30 10:28:26 följande:
    asg...lät ju askul!!!! ska prova det på min viktor *kiknar*
    Med Viktor? låter lite trångt i knät? Kanske bättre å testa med Viktoria?
  • Beckah82
    jelikan skrev 2008-06-30 11:58:00 följande:
    I början så gick det jätte bra och vissa perioder går bra med att borst tänderna.Men sen kommer det en vecka hit och dit då han vägrar att öppna munnen.Tandhyginisten sa iaf att det var bara att tvångsborsta så att de blev rena.
    Fast i mina ögon är det ett övergrepp. Då får tanborstningen hellre ta en halvtimme med massa bus, lek, sång osv.
  • Beckah82
    Vos skrev 2008-06-30 12:32:34 följande:
    Min tandläkare sa att man SKA borsta efter vällingen.MEN att det inte är så faligt om man glömmer ibland, då kan man ge lite vatten efter vällingen så sköljs det värsta bort.Vet inte vilken idiot du har råkat ut för Beckah men sån information har jag aldrig fått iaf.
    Nej det är flera idioter sammantaget

Hade en tråd om välling före eller efter tandborstning och många skrev att deras tandläkare sagt att det är lugnt med välling efter tandborstning samtidigt som jag vet massvis av mammor som fått skäll över nattamning.
  • Beckah82
    Tania skrev 2008-06-30 15:04:05 följande:
    Jag måste bara fråga... heter dottern Mini?
    Johanna, väl? men var pytteprematur så det är säkert därför hon kallas Mini
  • Beckah82
    Tania skrev 2008-06-30 15:31:55 följande:
    AH, ok. Har inte sett namnet någonstans utan bara mini även med stort M så då trodde jag att hon hette det.
    Jag tjuvkikade på hennes sida ska jag tillägga hehehe sååå bra koll har jag inte på alla
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2