Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

... Född: Juli 2007 ... 2

haha

jadu verkar inte bli nån bebis på lääänge!

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+4
  • mrsbygg

vill oxå ut å röra mig!! och få träningsvärk..

ingen jäkla foglossningsvärk haha..

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+4
  • mrsbygg
    Mum23 skrev 2008-07-16 09:01:18 följande:
    Måste bara berätta....Nu när vi var i Spanien så följde syrran och hennes 2 barn med ner i 2 veckor. Hennes sambo var hemma och jobbade. Våran kära far var också med. När lite drygt en vecka hade gått så sa min man att han och pappa skulle dra på en liten tur och kolla några saker medans jag, syrran och barnen badade i poolen.Ett par timmar senare kom de tillbaka med ett jättefint paket i handen. De sa att det var till min syster. Att DHL hade kommit med det precis. (Vi var fortfarande kvar vid poolen). Hon läste kortet och satt där på poolkanten och tårarna började rinna på henne. I kortet var en jättefin dikt skriven av hennes sambo där han avslutade med att fria.I paketet låg ett silkesnattlinne till bröllopsnatten.Hon var helt tagen. Men överraskningarna var inte slut för nerför trappan travar Peter, hennes sambo, ner och går ner på knä och friar igen. Han hade alltså i smyg planerat att komma ner och överraska. Så romantiskt!Det var ett helt fantastiskt frieri!!!!!!!Kan tillägga att han inte är av den romantiska sorten så detta var en STOR händelse!!
    oh va gulligt...

jag tykte det var romatiskt när min karln boka resa till Rom inför våran förlovning. sen förlova vi oss inne i st:peters kyrkan under en mässa...
    va så jävla fint!!
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+5
  • mrsbygg

nope föder inga barn..
    hade värkar men dom försvann...trycker på som fan när jag står och går men har inge ont..

ska lägga mig å käka ostbågar å dricka cola nu..tycka allmänt synd om mig själv!

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+5
  • mrsbygg

Lotta: gud vilket mysigt kalas! och flygeln sen, vilken kanon present!!

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+7
  • mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-07-17 15:55:48 följande:
    hrm...har alla ungar en snutte eller en "själsfrände-gosis"???inte min....=/
    våga vägra snutte!!

varken saga eller sam har något speciellt.

saga har massor med favorit saker som hon varvar men absolut ingen speciell..
  • mrsbygg

skumma värkar..

sitter å klockar lite började med att d kom med 9-10min mellanrum å höll i sig 45sek-1min..

nu drygt 1h senare så är det ungefär 4-6min mellan å håller i sig 50 sek ungefär..

kan d inte bli regelbundet bara!

• mrsbygg

mina 3 sista värkar har gjort riktigt jäkla ont...
    kommit med 6 min mellanrum och hållt i sig 1 min...

...värk.....

börjar bli liiite tätare nu oxå fast dom är fortfarande 1 min långa...

borde gå å ladda kameran....

• mrsbygg

haha ja ni vi får se...

det försvann ett tag men jag tror d är på väg tillbaka igen..

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2