Inlägg från: H e l e n a |Visa alla inlägg
  • H  e  l  e  n  a

... Född: Juli 2007 ... 2

Ja, Eskil säger "näe" väldigt bestämt också

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    solstraalen skrev 2008-07-21 22:13:51 följande:
    Åh vet ni vad Josef kan!=)Glad eftersom min son tycks vara lite mer åt de sena hållet än åt de tidiga.Han kan klättra upp i soffan å även klättra ur den lugnt å relativt halvsäkert! Idag klättra han upp i en liten fotölj å var halvvägs uppe i ett fönster!Han börjar bli en klätterapa =)
    "relativt halvsäkert" hahahaha

duttig han är

hoppas fönstret var stängt då!
  • H  e  l  e  n  a
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-21 22:18:56 följande:
    Isabel har också börjat klättra massor. farligt ju. men jag är van. Adam hittade man ju på väg upp på spisen, stående på ryggstödet på fåtöljen, på matbordet osv, he he. hjärtat i halsgropen många gånger.
    Nu när du säger det så har jag nån minnesbild av ett foto där Isabel hänger i spisluckan...
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-07-21 22:18:41 följande:
    Alvin har börjat hämta folk för att visa saker. Det är såå sött. Han kommer och  säger typ eh eh eh och tar tag i handen och draaar iväg med en till det han ska visa. Jättespännande saker.Typ titta mamma jag har stoppat ner mina strumpor här i kastrullen och annat viktigt
  • H  e  l  e  n  a
    solstraalen skrev 2008-07-21 22:21:47 följande:
    Nä, natti natti girls.Ska ta min svamp å gå å sova nu. *mutter*JAg älskar annars svamp, men inte när han angriper "fialotta".
    Fick tänka till där lite, tänkte du hade en svamp som snutte eller nåt, men sen förstod jag att det inte var riktigt så mysigt

God natt och *kli kli*
  • H  e  l  e  n  a

lite där

• H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-07-21 22:28:36 följande:
    Va inte det Adam?
    Hmmm jag kan ha fel, för det var ju ett tag sen och då kanske hon inte kunde...
  • H  e  l  e  n  a

Godmorgon alla

• H  e  l  e  n  a
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 07:53:01 följande:
    nja, det var Adam när han var 9½ månad
    Hehe, jag insåg at det måste ha varit det sen. Så mycket för mina minnesbilder
  • H  e  l  e  n  a
    mrsbygg skrev 2008-07-22 07:18:10 följande:
    fan vart uppe helva natten å försökt amma med två köttsår till bröstvårtor, hua...snart iväg till doktorn! måste börja göra iordning alla ungar. sen hitta nå tröja som passar mig å mina två nya kompisar...Sam klättrar bara upp i sagas säng än sålänge, han försöker klätre lite varstanns men komme rinte upp! för kort i rocken haha..vill han ner från sagas säng så skriker han, förut stupa han bara rätt ner me skallen först. så han har la lärt sig att d är lättare att ropa efter hjälp ist haha..Nu står han å försöker väcka saga. och saga bara skriker "TYST, låt mig vaaa. jag ska sova!! SLUUUTA"haha, och sam är lika glad för det
    Vet hur det känns med såna bröstvårtor och det är INTE kul!
    Mjukis82 skrev 2008-07-22 07:19:45 följande:
    Godmorgon på er!!!Har inte hunnit vara här inne alls på ett tag! Det är verkligen fullt upp med bröllopsplanering nu och i lördags kidnappade dom mig för min möhippa, jag hade sååå roligt!!!Dock är jag så ledsen/besviken/förbannad över att jag så sent som igår fick ett "avbok" via MAIL från ett par som vi umgås mycket med som tydligen inte kan komma pga pengar (dom har tackat JA innan, och osa var senast 1/7).... Fine att man inte har pengar, men då kanske man inte ska berätta för oss att man ska till liseberg? Besviken att man inte som en av de bästa vänner kan prioritera att vara med på mitt livs största dag! Jaja, deras förlust och fan så mycket mer jobb för mig som får göra om hela bordsplaceringen och festprogrammen får tryckas om! Sorry för mitt EGO-inlägg!Igår var Denises faddrar här och uppvaktade henne, hon fick en jättefin prinsess-bil som låter MASSOR!!! E redan ngt trött på den! Hahaha!
    Två ord: dålig stil! Förstår att du är besviken och sur!
    ellenwesterlund skrev 2008-07-22 07:45:28 följande:
    Uppe lika tidigt som er, hinner bara inte sitta vid datorn då.Ger ungarna gröt vid den tiden. Nu är dom sjukt trötta (höll på somna i matstolarna) men nu när vi lagt ner dom står dom bara och gafflar och skriker. Fel o sova om man är trött!?Jag blir ensam hemma till i morgon med dessa två gaphalsar som är smått rabbiata.Mamma tyckte jag skulle komma till dom men jag kommer bara ryka ihop med både mamma o pappa (får bara höra allt jag gör fel), tyckte mamma kunde komma hit och hjälpa mig men då var auktion mer lockande. Få se om jag ringer svärmor om dom blir alltför jobbiga.Ego inlägg men det är sånt som händer.
    Kan du inte lämna av dem hos din mamma och pappa ett par timmar och dra iväg?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2