... Född: Juli 2007 ... 2
Mammab: hur länge hade du ont? Då menar jag förskräckligt ont?
Mammab: hur länge hade du ont? Då menar jag förskräckligt ont?
mammab: Men usch, så vägrar jag att ha!
HAr iofs täntk varje gång jag setat ner ett tag att " nu är de nog bättre!", sen blivit besviken så fort ja rest mig upp. =)
Lagom kul å ha en sjuk liten 1åring som bara vill va hos mig, samtidigt som man inte kan/får gå på foten.
Jag kan gå på främre trampdynorna, men det gör såååååååååååååååååååååååååå ont i foten då.
jessa6: Åh så typiskt! Hoppas han kryar på sig fort.
Någon som vet vart man kan köpa "lekhjälm", ni vet sån vadderad som ska skydda huvudet, till bra pris?
Åh vad dom kostar ungefär?
Åh Josef vart förkyld med falsk krupp i måndags för 13dgr sen. Kunde gå på dagis tisda-torsda sen vart hans hosta för kraftig å han fick mera medicin hos läkaren utöver de 3 han redan går på.
Kunde gå på dagis måndag tisda nu som var, sen feber på 40grader hela onsdag, torsda och freda.
Igår kom prickarna så det var förmodligen 3-dagarsfeber. Men igår blev hans humör helt sjukt över han normala dåliga humör.
Han skrek å var förbannad å missnöjd istort hela dagen. Näsan började rinna igår kväll och hans hosta har tagit värsta farten IGEN. Hela natten å humöret håller i sig idag igen, likaså hostan.
Så nu fick vi tid hos läkarn om en timme, hoppas att de hittar något som gör att hans humör blivit så extremt nu, för sån här Josef vill jag inte ha.
Såååååååååååååååååååååååååååååååååå trött på alla dessa sjukor.
ellen: Men oj stackarn! Strongt att han e så pass pigg endå.
Hoppas det går bra hos läkaren.
Josef hittade dom inga fel på..
Jag går snart under alltså.. sååå jobbigt med hans humör. Säkert värre nu pga all sjukdom sista tiden
gbgmorsan: fått tid för op än?
jessa: Hoppas han kryar på sig snabbt! Inte kul när dom är dåliga :(
Börjat på dagis:
Molly Aug-08
Josef Aug-08
Planerad dagisstart:
Theo Jan -09 (Ur och skur)
Jennsans Alexander jan -09 (dagmamma)
Håller på för fullt med inskolningen. Tar lite tid när mian 2 små är sjuka så ofta..
Snart dags för dagis här.
Idag får vi se hur det går.
Ska lämn dom idag å se hur det går.
Går vid 9.30, sen får dom ringa om det krisar.
HOppas verkligen det går bra.
Nästa vecka ska dom börja gå till 16.
Jag åker ju till Eslöv på tisdag och kommer hem sent på torsdag så jag vill verkligen ha dagis klart den här veckan