... Född: Juli 2007 ... 2
har setat å ammat i 4h timmar sträck nu...
känns som mina bröstvårtor ska trilla av men Tom är fortfarande inte nöjd...
visst d är varmt och han är säkert törstig men FYRA TIMMAR...suck
har setat å ammat i 4h timmar sträck nu...
känns som mina bröstvårtor ska trilla av men Tom är fortfarande inte nöjd...
visst d är varmt och han är säkert törstig men FYRA TIMMAR...suck
hua tom ger sig inte...
jaja bara å slänga fram tuttarna igen. inte mycket man kan göra!
fick iaf en kort toa och drick paus.....suck
hua hemma efter en hel dag på bad!
hände nå läskigt innan vi skulle åka hem, jag fick super ont i magen och allt bidde svart framför ögonen och jag blev helt snurrig...höll på svimma av men hann sätta mig ner själv.
sen rätt som det är känner jag hur det bara forsar blod ur mig. och jag blöder igenom binda och brallor. helt sjukt. pinsamt oxå för jag hade inge ombyte...
men jag fattar inte aldrig blödigt så hr mycket med varken saga eller sam.
samma sak på bb, då blödde jag igenom den där jätte blöjan och hela sängen!!
men nääää det var normalt tydligen samma sak när det kom ut blodklumpar lika stora som äpplen...helt normalt?
tycker inte jag iaf....
nu blöder jag jätte konstigt. men får hoppas det går över snart för det är verkligen inge roligt...
Fan, försöker hitta nå "akut" nummer till gyn. men dom har bara teletid fram tills 15. efter det då? vart fan ska man ringa då?
nått är skumt, nyss så fick ja världens blödning och det kom ut jätte klumpar..
nu har ja lite smått mensvärk och är lite små snurrig i skallen..
kan allt detta blödande bero på att jag hade/har dåligt hb?
fattar ingenting, ena dan blöder jag inte en droppe och andra dan är det nigarafall..
jag får lägga mig och vila och invänta morgondagen och ringa då ist...
morrn..
ja ska ta mig en dusch sen ska ja promenixa iväg till bvc me lill killen. han blir 2 veckor imorrn!! min snutt..
sen kanske jag drar ner på stan en sväng får se, så jävulskt varmt..hua
hua, äntligen hemma. bidde en tripp till barnakuten oxå
Min Tomtom hade fått en infektion i naveln upptäkte vi på bvc. och så går han inte upp i vikt som han ska han hade gått ner nu sen vi va där sist.
så fick sitta på akuten och ta massa vikter före och efter amning och det såg inge bra ut. så jag fick instruktioner om hur mycket jag skulle amma sen ska vi tillbaka på lördag och såg d inge bra ut så kommer vi få börja me tillägg...
men naveln såg mycket bättre ut efter vi fick ut allt var som var där inne. men skulle höra av oss om den blev rött å irriterad osv.
Har sagt hela tiden att jag tyckte hans navel ser helt knepigt ut, berodde tydligen på att det var en jäkla massa var bakom som tryckte ut hela naveln...