Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-07-07 07:25:28 följande:

skrattar, ja väck hela ligan nu OPP me er!!!!
    tommi sparkade jag faktiskt i säng igen när jag kom hem...han va sååå trött. han tyckte på att har han väl gått upp så kunde han sitta uppe. men till vilken nytta? fan,sov när du kan *fniss*

idag ska vi kolla upp hans passo ev kontokort. *intressepilarna haglar*
  • Donna69
    Vos skrev 2008-07-07 07:31:23 följande:
    Vi har inte planerat ett skit ang Robins ettårsdag...Igår pratade vi om vad vi ska köpa i present, men kom inte fram till nåt...Jag är så tråkig och tycker att dom fattar ju inte ändå, varför ställa till med världens kalas då????Räcker det inte med att vi - hans familj firar honom. Ger honom presenter, bakar en tårta. Jaja, vi har inget bestämt, har ju typ två veckor på ossGrattis på din stora dag Denise
    jo iofs!
    vi har bjudit dom som viktoria blir glad av o se...hajjar du? vi har inte bara bjudit VÅRA kompisar osv typ...

presenter är jag inte ute efter, det får hon ju ändå.... utan just sällskapet plus att sessan like it
  • Donna69

grattis denise

nu är plupp vaken!!! *do the macarena*

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-07 07:51:55 följande:

vilket haglar??
    öööhhh intressepilarna??? ASG
  • Donna69
    mrsbygg skrev 2008-07-07 08:53:41 följande:
    har juh redan gått över om man gå efter sm..sam kom 1 dag tidigare om man går efter sm ist...så ja hoppas denn akommer snart..klockar min sd nu. gör inge ont men dom kommer relativt regelbundet så jag hoppas d börjar göra ont snart...
    flashback
  • Donna69

aaahhh hur räknar man en förlossning egentligen?? endel frågar ju hur lång tid det tog...

jag brukar säga att vi skrevs in 11:20 o hon är född 20:40.
    eller räknar från den första riktiga värken typ???

• Donna69
    Beckah82 skrev 2008-07-07 09:10:40 följande:
    Etablerade värkar, alltså riktiga och regelbundna värkar och så ska man vara öppen jag tror det är 3-4 cm. Så med Victor var det ju när jag skrevs in vid 19-tiden. Med Alvin räknas från jag vaknade med ont och det hade satts igång på riktigt. Inte från dagen innan då jag blev gel:ad för då hände ju inget.Men man kan ju räkna olika beroende på vad man menar så det är bättre att förklara också. Typ "Jag skrevs in 11:20 och då hade jag värkar som kom med 5 minuters mellanrum och var öppen 3 cm" eller något tex.Jag skrevs ju in med Alvin redan innan jag blev igångsatt men då var ju ingen förlossning igång. Det hände ju ingenting förrän på natten.
    aha.....då kom det nog inte igång förren på em.

värkarna startade runt kl. 10 men va bara öppen ½ - 1cm när vi kom in...3-4 cmva nog runt 14 eller nå
  • Donna69
    Beckah82 skrev 2008-07-07 09:35:24 följande:
    Asså... den här Ticketi tack-leksaken... varför har de stavat fel på sista sidan? Det stöööör enormt.
    vart vart???*missat*
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-07 11:30:18 följande:

Varför känna efter va man tycker? ingen ideé det blir ändå en ny dag fast kanske fattigare men varför engagera sej? nej kavla opp ärmar å gå vidare, tugga tuggumi gjorde man i småskolan..Bara trist att det är som det är..Erkänner du vann jag förlora, men att tugga på samma ställe nej tack.. Kul så länge det vara , bollen är din.. hitta detta på nätet.. helt ok text säger mycket..
    riktigt bra text, men jag måste erkänna att jag äääälskar tuggumi *ASG*

mat idag blir givetvis köttfärssås - ett säkert kort
  • Donna69
    Tania skrev 2008-07-07 12:06:08 följande:
    Idag äter vi det vi vill på restaurang... gratis är gott.
    gaaaaaaaaaaaahhhhh
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2