... Född: Juli 2007 ... 2
Lycka till Beckah !!! Vad är det för jobb ??
Lycka till Beckah !!! Vad är det för jobb ??
Tania - Hur gjorde man fluff ??
William börjar redan 6 augusti på dagis och vi har köpt strl 80 på regnkläderna.
Tania - TACK !!
Idag fyller William 1år !!!
Vi har börjat att försöka få syskon så vi får väl se när det lyckas, tog ju två år att få till william.
GRATTIS Jessys !
mammab - Grattis på namnsdagen och hoppas att bäbis snart vill komma ut.
Jag hopppas oxå att alla sjuka barn ska bli friska snart.
Måste bara få skryta - Idag så har william lärt sig gå ordentligt så han har gått omkring här i hela huset för sig själv och även jagat katten, har väntat på detta i snart 2månader.
Vi var på 1års kontrollen igår och då vägde william 9030g och var 73cm så han tillhör de små barnen i tråden.
Nu har jag gjort dumlefluff och jordgubbsmousse som vi ska ha på tårtan imorgon så jag hoppas att det blir gott.
Grattis SAM !!!!
Stackars leia som förlorat sin kanin, hoppas att ni hittar en ny.
www.familjeliv.se/Hem/skruttan80/video.php
Här går william för fullt.
Beckah - jag snor oxå bilden, är så avis på alla som är så duktiga med bilder och dyligt.
GRATTIS mammab till sonen !!!
Jag hade oxå högt tryck men min barnmorska var mer orolig än jag. Fick gå på en massa extra kontroller bara pga det och då låg trycket bara på 140-160/60.
Anns krypin - Knäpp barnmorska du hade som inte tog trycket på allvar speciellt när det var så HÖGT !!!!!
Herre gud vilken dålig mamma du är jelikan som passar på att njuta av solen när ditt barn sover och dessutom sätter honom på golvet, där kan han ju utvecklas och upptäcka saker!!!
Själv så sitter william JÄMT i matstolen när han äter och inget annat. Själv så passar jag på att sola, titta på våra bästa år när han sover.
Klart att du inte är en dålig mamma !!! I så fall så finns det inga "bra" mammor.