Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah82 skrev 2008-06-05 14:04:48 följande:
    BÖRJA inte bråka i den här tråden. Har du hållt dig borta hittills behöver du INTE komma in och försöka skapa saker som inte finns, TACK.De där är INGET annat än ett sätt att skapa trist stämning.TVI!
    jag tog det mer som ett skämt det mammab skrev... försök att inte vrida o vända på allt istället...

sak samma, inez sitter å surar i sin sulky å tittar på barnkanalen (fy elaka mamma som låter ungen se på tv!!!) och jag bygger ikea saker... har ju ett kök som kom idag som ska snickras ihop =)
  • Lindisen81

beckah; det va nog inte menat som en pik.. tror jag. alltså mammab svarade ironiskt på mina inlägg om Inez... lite ironi är väl inte samma sak som en pik å hej å hå?

• Lindisen81

H e l e n a skrev 2008-06-05 15:41:57 följande:

Självklart var det en pik! Någon som varit med tidigare och kan sin historia eller? Så, nu går vi vidare...
    du vet inte ens va det handlade om! det va INTE en pik, det va ett svar från mammab till mig ang huruvida jag låter Inez skrika eller ej!
  • Lindisen81

men man måste väl få svara till varandra? sedan om du tolkar det som pikar eller ej beckah kan väl få stå för dig? ALLT är inte pikar till dig dax att inse det kanske?

• Lindisen81
    Donna69 skrev 2008-06-05 15:53:45 följande:
    nu har jag blåst upp sessans pool, badpremiär i em
    mysigt! vill se bilder sen!
  • Lindisen81

grilla kan man ju göra hur mkt som helst sååå gott! vi grillade oxå ogår, idag blir det något så roligt som; fiskpinnar med potatis, hehe

• Lindisen81

till grillad kyckling brukar jag göra en creme fraiche röra, pastasallad med pest o fetaost =) sååå gott!

• Lindisen81
    Donna69 skrev 2008-06-05 17:02:36 följande:
    tips på nåt ANNAT o grillaän fläskfilé???känns en aningens tjatigt *fniss*snart ska "vi" ut i poolen!! bilder kommer ikväll
    korv, tillbehör bröd =)
  • Lindisen81

för ett tag sedan grillade jag foliepaket med purjolök och paprika i, blev helt sjukt gott!

• Lindisen81

värk i hela kroppen har man här. har börjat montera ihop de nya köksskåpen. rivning av gamla köket sker den 14;e sedan är vi utan kök i ett par veckor... hehe får se hur det går. frysen är proppad med färdiga rätter! får se hur det går med inez då hon mest ratar burkarna... blir väl köttbullar varje dag typ... med micro-ris el micro-potatis =)

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2