Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

jennsans: de tänkte inte äns jag på =) Jag menade iaf som du trodde, att efter färdig viktnedgång få operera bort all hud som blivit över

• solstraalen

Åh nu känns det som att jag fått den där kicken som behövs för att ja verkligen ska lyckas tappa i vikt.

Sista veckan har jag kämpar och det går skitbra!!

Om bara nån dag kan jag säga att jag äntligen gått ner 30kg sen Josef föddes!!!!

Såg en film häromdan där Josef var nåra veckor och fy satan vad enorm jag var!!

Så stor ska jag ALDRIG nånsin bli igen!

Och Josef har gått upp massor i vikt!!
    500gr sista tre veckorna!!!!

Hela 9.5kg nu och 75.5cm blev måtten på gårdagens 1årskontroll

• solstraalen

Grattis till alla barn som tagit sina första steg!!!

Själv har jag inga sånna nyheter att komma med, då Josef bara ålar + har börjat krypa lite nu oxå.

Ska fixa inför hans födelsedag idag. Så det är klart på hans stora dag imorrn.

För övrigt är jag överlycklig,sista dagarna har jag rasat massor i vikt! Jag håller mig till mina kalorier å ska tappa ca 1kg i veckan, men nu har jag rasat 2kg sen i måndags.
    Brukar gå så här bra då jag verkligen inte fuskar nått.
    Så jag är såååååå stolt över mig själv nu Tror ni kan åka på att få sen en jämförelsebild av mig eventuellt idag/imorgon. En 2 dgr innan Josef kom och så en nytagen bild.

Fast ska ju tillägga att jag inte är någon tjusig donna som många andra är i tråden ännu, men jag är bra mkt tjusigare än då jag vägde 30kg mer

• solstraalen

misan: vad skönt, eller vad man ska säga =) Så Josef inte är ensam, hehe
    Allt barn är ju olika, så är det bara =)

• solstraalen

Misan: men duktigt å träna juh!!!

Jag gick upp 30kg med Josef, men JÖSSES!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har ju gått ner alla mina kilon från Josef nu!!!!!

Hahaha, har inte tänkt på de alls, har bara haft målvikten i huvet, kom på detta nu juh! =)

Men jag gick ju upp 35kg med Saga för 2½år sen, sen 41kg med min äldsta Anton.

Men min dröm är att tappa 20kg till nu, minst 15 iaf.

Eller ja, ska vi va noga så är det 100gr kvar, men de borde jag fixa tills imorrn

Men Alltså nu vart ja ju skitglad

• solstraalen

Lindisen: Tack!
    Åh de va så de va ja, ni va hemma hos henne då. Det var väl Linda som ja messade om ja minns rätt?

Coolt, kul å minnas sånt där =)

Kul att få renovera, blir ju såååå fint =) Har du några bilder?

Jennsans': grattis till viktnedgången!!!! De går ju superbra för dig!! =)

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2