... Född: Juli 2007 ... 2
Godmorgon!
Denise vill verkligen få ut så mycket som möjligt av sin födelsedag, så hon tyckte att det var morgon 05.10!!! *gääääääsp*
Godmorgon!
Denise vill verkligen få ut så mycket som möjligt av sin födelsedag, så hon tyckte att det var morgon 05.10!!! *gääääääsp*
TAAACK! Säger Denise!
Det blir busfabriken iallafall idag! Wiiiiiiiiie!
Nu sover grisen så nu ska mamman också vila lite!
Med Isabelle räknar jag från det att värkarna satte igång (det sa pang direkt bara), då tog det 14 timmar...
Med Denise räknar jag från det att dom tog hål på vattnen, då tog det 7 timmar. Men hade ju varit på förlossningen i 2½ dygn när hon kom ut
Hon var seg att sätta igång, men sen kom hon som sköten ur en kanon! ![]()
Vi har sökt dagis till 1 november... Jag börjar jobba 1/9 så Magnus ska vara hemma de sista 2 månaderna.
Regnkläder fick hon i födelsedagspresent faktiskt (inte av oss dock) dom är stora, strl 90, men jag tror man kan fixa till så att hon kan ha dom redan nu. Hon fick matchande gummistövlar till också!
Hej förresten! ![]()
Jag jobbar ju också i butik... och hatar också tiderna! MEN, eftersom Magnus jobbar 7-15 och jag typ 9,30-18 eller 20,30 och är ledig minst en dag mitt i veckan så innebär det lite tid på dagis för Denise vilket vi tycker är mycket positivt. Men man är ju som sagt trött på att aldrig vara ledig när alla andra är lediga o lever familjeliv!