Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

... Född: Juli 2007 ... 2

Godmorgon!

Denise vill verkligen få ut så mycket som möjligt av sin födelsedag, så hon tyckte att det var morgon 05.10!!! *gääääääsp*

(¯`°?.¸ ღ♥Isabelle f/d 060516♥ღ ¸.?°´¯) (¯`°?.¸ ღ♥ Denise f 070707 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Mjukis82
    Anns krypin skrev 2008-07-07 07:05:05 följande:
    Men åååå GRATTIS Denise på din födelsedag Må du få en underbar dag me många bus *L* Kram från Johanna me familj
    Denise tackar så mycket!
    Anns krypin skrev 2008-07-07 07:08:08 följande:
    Nu har Johanna hittat mammans plånbok , hmmm äre redan dags för vecko peng???? hahahaha
    Har ni inte börjat med det än? Det har vi haft lääänge! (Eller inte)
  • Mjukis82
    Anns krypin skrev 2008-07-07 07:11:45 följande:
    hahaha NU narras du liiite *S**Så va har ni planerat för lille Denise då??? nått roligt idag på fördelsedagen ??? Hur fixar man kalas för en 1åring?? har du bjudit dit andra barn idag?? NYFIKEN bara..
    Vi har kalasat hela helgen! Barnkalas i lördags med några kompisar och deras barn, osså släkten igår. Idag vetisören vad vi ska göra... hade planer på Busfabriken men dom vi skulle åka med är sjuka! Så vi får se! Just nu längtar jag mest tills födelsedagsgrisen blir trött och vill sova lite så att jag också kan få sova, hahaha!
  • Mjukis82

TAAACK! Säger Denise!

Det blir busfabriken iallafall idag! Wiiiiiiiiie!
    Nu sover grisen så nu ska mamman också vila lite!

• Mjukis82
    mrsbygg skrev 2008-07-07 08:53:41 följande:
    har juh redan gått över om man gå efter sm..sam kom 1 dag tidigare om man går efter sm ist...så ja hoppas denn akommer snart..klockar min sd nu. gör inge ont men dom kommer relativt regelbundet så jag hoppas d börjar göra ont snart...
    Håller tummarna! 7 juli är en jättebra dag att föda på!
  • Mjukis82

Med Isabelle räknar jag från det att värkarna satte igång (det sa pang direkt bara), då tog det 14 timmar...
    Med Denise räknar jag från det att dom tog hål på vattnen, då tog det 7 timmar. Men hade ju varit på förlossningen i 2½ dygn när hon kom ut Hon var seg att sätta igång, men sen kom hon som sköten ur en kanon!

• Mjukis82
    mrsbygg skrev 2008-07-07 17:23:52 följande:
    jaha sådär. letat fram recept som jag ska ha till sams kalas om ja inte ligger och föder då.kommer göra cupcakes tills oss vuxna sen får sam en liten mini tårta.kommer bli en tårta med skumbanankräm och blåbärsmousse. dekorationerna vet jag inte riktigt än...sen blir det choklad cupcakes med cappucciono frosting till oss vuxna!sen små kakor..hoppas d blir mumsigt!Nej nu får jag ta och föda snart så jag hinner handla och fixa och dona här hemma tills kalaset..
    *dregglar*
    Får jag komma?
  • Mjukis82

Vi har sökt dagis till 1 november... Jag börjar jobba 1/9 så Magnus ska vara hemma de sista 2 månaderna.
    Regnkläder fick hon i födelsedagspresent faktiskt (inte av oss dock) dom är stora, strl 90, men jag tror man kan fixa till så att hon kan ha dom redan nu. Hon fick matchande gummistövlar till också!

Hej förresten!

• Mjukis82

Jag jobbar ju också i butik... och hatar också tiderna! MEN, eftersom Magnus jobbar 7-15 och jag typ 9,30-18 eller 20,30 och är ledig minst en dag mitt i veckan så innebär det lite tid på dagis för Denise vilket vi tycker är mycket positivt. Men man är ju som sagt trött på att aldrig vara ledig när alla andra är lediga o lever familjeliv!

• Mjukis82
    Halvblod skrev 2008-07-08 20:25:14 följande:
    Ja det vet jag att du gör Nu tror jag inte att jag har sådan tur att jag lyckas få ett heltidsjobb direkt så jag kanske kan mjukstarta lite och känna av om det passar mig.Slutar förmodligen med att jag jobbar med något heeeeeelt annat...men det är det jag är inne på just nu iaf.Sambon tycker att jag skulle passa på Indiska så det hoppas han på
    Jag håller nog med din sambo om att du skulle passa där!
    Ngt speciellt ställe annars som du är sugen på, eller det är butiksjobb i största allmänhet?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2