zandrisen skrev 2008-08-14 08:32:38 följande:
Ingen god morgon här, Mick har feber och har vaknat till och från hela natten. Nu på morgonen hade han 38,8, och då hade han panodil supp i ändan sen 1 timme tillbaka... Värst är ju att jag jobbar, vill liksom ringa hem hela tiden och höra hur det är med honom Mick: 74-80 på överdelar, 75 på nederdelar och 22 i skor.Jag: 34-36 på kläder, 28-30 på jeans, 156 cm lång och 58 kg, 70 C eller D beroende på modell. Lindisen, så var det när jag började jobba också, från att ha vaknat vid 6.30-7.00 så började Mick ligga och tryna till 9.00-9.30! Men det var skönt som fasen när jag hade semsester, för då sov han också länge, haha
Stackars Mick och dej, förstår att du vill vara hemma

Lua hade feber förra veckan när jag jobbade, det var asjobbigt att lämna henne då!
Jag började min semester med att måla om fönster, ett inte så roligt jobb som måste göras.
Igår kväll small det till utanför men jag fattade inte vad det var. Men i morse fick jag veta det!! SNORUNGARNA (ursäkta men jag är arg) har roat sej med att kasta körsbär på vårat hus och speciellt på det nymålade fönstret. GAHHHHH det vara bara ut och tvätta, vilket gjorde att färgen som inte hunnit torka än följde med så nu måste jag måla om det!
Har man inte roligare saker för sej???