• Mum23

... Född: Juli 2007 ... 2

Måste bara berätta....

Nu när vi var i Spanien så följde syrran och hennes 2 barn med ner i 2 veckor. Hennes sambo var hemma och jobbade. Våran kära far var också med. När lite drygt en vecka hade gått så sa min man att han och pappa skulle dra på en liten tur och kolla några saker medans jag, syrran och barnen badade i poolen.
    Ett par timmar senare kom de tillbaka med ett jättefint paket i handen. De sa att det var till min syster. Att DHL hade kommit med det precis. (Vi var fortfarande kvar vid poolen). Hon läste kortet och satt där på poolkanten och tårarna började rinna på henne. I kortet var en jättefin dikt skriven av hennes sambo där han avslutade med att fria.
    I paketet låg ett silkesnattlinne till bröllopsnatten.
    Hon var helt tagen. Men överraskningarna var inte slut för nerför trappan travar Peter, hennes sambo, ner och går ner på knä och friar igen. Han hade alltså i smyg planerat att komma ner och överraska. Så romantiskt!
    Det var ett helt fantastiskt frieri!!!!!!!

Kan tillägga att han inte är av den romantiska sorten så detta var en STOR händelse!!

• Mum23
    Vos skrev 2008-07-16 08:53:29 följande:
    Ja vi har fint väder men det blåser en del.Tänkte ni komma ut och bada lite eller?Jag kan ju guida er till pärlorna
    Jasså, det är så pass att man kan bada. Kanske att man skulle komma ut och plurra lite.
  • Mum23
    Ska fundera lite VosFundersam ....hade ju vart mysigt!!
  • Mum23
    jennsans skrev 2008-07-16 09:13:27 följande:
    göteborgsmorsan: lät juh helt fantastiskt!
    Va detFlört
  • Mum23
    Donna69 skrev 2008-07-16 09:15:47 följande:
    det där slog allt!!!!!!DET dDÄR kallar jag frieri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Eller hur!!!
  • Mum23
    Beckah82 skrev 2008-07-16 09:20:04 följande:
    Jävlar så vackert tänk om man kunde få uppleva något sådant När de gäller dem jag varit ihop med har man varit glad om man möjligtvis fått en blomma...
    Ja, jag blev jätteglad för min systers skull!!!Glad
  • Mum23
    mrsbygg skrev 2008-07-16 09:23:19 följande:
    oh va gulligt...jag tykte det var romatiskt när min karln boka resa till Rom inför våran förlovning. sen förlova vi oss inne i st:peters kyrkan under en mässa...va så jävla fint!!
    Ja, men det var väl inget dåligt frieri!!! Låter ju underbart.
    Vickyb skrev 2008-07-16 09:26:04 följande:
    Vilket underbart frieri.. Längtar tills den dagen nån friar till mig.
    Den dagen kommer ska du se....Flört
  • Mum23
    Donna69 skrev 2008-07-16 09:26:48 följande:
    min lyckodag *kiknar* va att jag drog ur viktor vad han köpt till alla hjärtans dag....hahahaha"tänkte du fria eller"- ja....."gör det nu då"-okASG
    haha...jag kände också på mig när han skulle fria. Han var som en yr höna den dagen. Han friade den 2 januari, jag hade förstört (omedvetet hans frieri). Han hade velat fria till mig på nyårsafton med skumpa och under fyrverkerierna. Men dagen innan hade jag och min syster pratat om frierier och han hade hört att jag hade sagt att jag inte ville att han skulle fria på en nyårsafton, så han fegade ur.....kände mig jättedumGenerad
    Ja, så nu blev det precis när vi skulle gå och lägga oss i sängen. Inte jätteromantiskt men vi hade en mysig stund och jag var ju förstås överlycklig.
  • Mum23
    Vos skrev 2008-07-16 10:57:20 följande:
    göteborgsmorsan: Jag ångrar mig.... Inte så varmt ute ändå.Blåser bra och är bara skönt i lä och det är inte lätt att hitta lä vid havet
    haha....höll mig hemma då mörka moln började dra över.
  • Mum23
    JoNaLi skrev 2008-07-16 11:41:17 följande:
    Gbg morsan. Har inte bestämt datum än.. men det lutar åt första lördagen i augusti. Alltså 090802 men vi får se
    Åh, vad kul. Ni har en härlig resa framför erFlört
    Tror syster yster också kommer att gifta sig en lördag i augusti. En härlig månad!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2