Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

skruttan35 skrev 2008-07-11 07:44:23 följande:
    Idag fyller William 1år !!!Vi har börjat att försöka få syskon så vi får väl se när det lyckas, tog ju två år att få till william.GRATTIS Jessys !
    grattis till william!
  • jennsans

mammab: btw hoppas jag det blir lika för mig att jag får gå längre hehe men det har ju sina anledningar.. hoppas h*n kommer ut snart för din skull!

• jennsans
    mrsbygg skrev 2008-07-11 08:06:11 följande:
    nä tycker det mesta är lika..Har heldre tätt mellan barnen faktiskt.Har man ordentliga rutiner osv så brukar det mesta funka utmärkt!
    roligt att höra erfarenheter iaf =)

jag ska iaf inte börja tillverka än men tanken far till att börja i början av året.. men man får väl se hur livet ser ut just då med.
  • jennsans
    Beckah82 skrev 2008-07-11 08:10:16 följande:
    Att ha ett stort barn på 9 år när man får en bebis är iallafall väldans lättsamt och behagligt men det har ju vissa nackdelar. Dels att man får börja om när man är färdig med de krävande småbarnsåren och dels att det blir som två kullar typ... det är svårt att klumpa ihop dem som "barnen" och göra saker med "barnen" för de står så långt ifrån varandra i behov och intressen.
    jo kan förstå att det är lättsamt på det viset men så länge vill jag inte vänta
  • jennsans
    Beckah82 skrev 2008-07-11 08:33:18 följande:
    Absolut inte jag heller (igen) och de är inget jag rekomenderar nackdelarna överväger fördelarna.
    jag har ju 9 o 12 år till mina syskon.. o har inte kommit så nära dem eg.. lite närmre kommer jag nog nu när jag har A.. o sen när min äldsta bror ska få barn i februari o den växer lite grann så kanske man kommer lite närmre till då man har nåt gemensamt typ
  • jennsans

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-11 08:45:39 följande:

verkar som adam är sjuk på nåt sätt. nu sover han och han var verkligen hängig, mer än om han bara är trött, och han klagade på ont i tungan och sa att han var lite sjuk. bara att vänta och se hur detta utvecklar sig. ingen utflykt till L2K då
    hoppas han håller sig frisk!
  • jennsans
    Lindisen81 skrev 2008-07-11 08:51:50 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-11 08:45:39 följande:
    hoppas adam håller sig frisk!här planerar vi ingen bebis just nu, jag ska jobba och få min fasta anställning först, vill veta att jag har ett jobb att komma tillbaka till osv. men det ser ju rätt ljust ut, börjar jobba 4 aug, till feb har jag min fasta anställning och så jobbar jag på och har det bra och sedan planerar vi att jag blir gravid till våren/sommar 2010 så kommer en bebis till våren 2011 nånting =)
    fick ju min fasta anställning feb innan A kom.. så har ju jobb o komma tbx till.. väldigt skönt
    hoppas det går bra med jobbet!
  • jennsans

usch.. A bara hostar o hostar.. kräks slem.. jobbigt för han.. när han hulkar ser man att han är ganska röd i svalget.. stackarn.. vet inte om man ska ringa någonstans eller inte.. men finns väl inget o göra ändå

• jennsans

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-11 09:34:49 följande:

usch då det kan ju vara nåt bakteriellt, men antagligen inte...
    näe antagligen inte.. det mesta är ju virus.. har inte så hög feber heller så talar för virus.. 38.0 idag.. 37,8 igår kväll.. jag hostar dock osckså slem.. inte lika mycket men ändå..
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2