Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Donna såg du svaret om ticketi tacketi tock?

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82
    SusannaT skrev 2008-07-07 12:18:56 följande:
    hej hej får man hänka på här. har en dotter som föddes 24e juli förra året.
    Såklart välkommen
  • Beckah82

Nope finns tyvärr ingen lista just nu. Jag kommer göra en ny om ett tag om ni hänger kvar hamnar ni på den

Många kom in och skrev 2 dagar och blev med på förra listan. Lite trist att de försvann sen.

Nu har tråden med listan stängts för den är gammal så den går inte uppdatera måste göra en ny fast inte idag

• Beckah82
    Tania skrev 2008-07-07 18:14:22 följande:
    Ja... undrar vad det blir för tårta här hemma...  Det känns som att jag måste överträffa mig själv varje gång jag gör en ny tårta. Som att alla förväntar sig nåt spektakulärt och nytt i både smak och utseende. Jag får värsta prestationsångesten. Jag kan ju liksom inte göra en enkelt tårta längre för då verkar det som att man inte tycker att det är värt energin och tiden.. Men men... "som man bäddar..." heter det väl.
    ÄH! gör en helt vanlig rund tårta med vanlig fyllning och ett slätt lock som det står Grattis Charlie på

Den ska ju ändå bara ätas och efter den tårtan så slipper du ha prestationsångest, du kan du i lugn och ro göra tårtorna hur du vill utan att folk förväntar sig att det ska vara superavancerat
  • Beckah82
    Tania skrev 2008-07-07 20:08:32 följande:
    Nä usch det skulle jag inte kunna göra... det är ju hans första födelsedagstårta! Han är värd det bästa
    Men... det bästa måste väl inte vara avancerat

Det bästa är att det är en supergod mammagjord tårta och rent och enkelt kan vara otroligt snyggt också

Alvin fick väldigt enkla tårtor och jag tycker inte jag var taskig mot honom för att han fick det
  • Beckah82
    Jessys skrev 2008-07-07 20:13:35 följande:
    ja kikar in en snabbis med en frågaNi verkar alla kunna så kt om så mktmin son luktar väldigt illa i munnen o har gjort det ett par dagar, spelar ingen roll hur mkt vi borstar han 6 tänder, lukten kommer tillbaka..kan det bero på vad han får för mat (äter burkmat ännu då han vägrar allt annat så gott som)eller har det o göra me ev tandsprickning?
    Japp tandsprickning kan det mycket väl vara. Eller förkylning...eller både och
  • Beckah82
    Anns krypin skrev 2008-07-07 20:59:48 följande:
    heheheheeeee, gaaaaaaaaaaaaaaah!! påtal om å säga tillvet du vad???? ikväll sa Johanna nere i hallen när ja var uppe på hallen å pula å gubben satt på hålken , då va hon så engslig å blarra å sen rätt va det var så MAMMA!!!!! fatta, jag vart helt knäckt , bröt ihop å stor böla.. Vilken kännsla å höra sitt barn för första gången säga MAMMA riktigt å så jäkla behövande.. kunde inget annat än rusa ner å krama om henne bölandes.. hahahaha
    ooo ja vet känslan!

...den går över...och övergår till "Men suuuuck vad vill du nu" när de ropar hela tiden
  • Beckah82

Jag ska på arbetsintervju idag

Guuud var evigheter sen sist så jag är lite nervig och har typ helt glömt vad som är bra att fråga å sånt?

Gah!

Måste leta rätt på papper å sånt med ja just det...

• Beckah82
    skruttan35 skrev 2008-07-08 10:24:55 följande:
    Lycka till Beckah !!! Vad är det för jobb ??
    Lagerobb faktiskt har nästan bara sökt sådant, skulle vilja prova på att bara vara en enkel arbetare där man slipper sitta och vara iordninggjord och trevlig hela dagarna. Slippa tänka en massa. Har nästan bara haft provisionslön innan också och det är jag verkligen inte sugen på. För påfrestande psykiskt.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2