Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

Grattis annki72!!!!!

• Prinsessan Zelda
    Beckah82 skrev 2008-08-29 10:35:29 följande:
    JAJA... jag tycker iaf den blev bra...trodde att ingen hunnit se men nu märker jag att anledningen till uteblivna svar var en annan för det var ju massor av folk här...
    den vart jättefin. säger man inget håller man ju med vet ja
  • Prinsessan Zelda

tror många har annat för sig nuförtiden. jag läser allt härinne (nästan) men kommenterar inte så mycket. är mer inne och komenterar på bdb. särskilt nu när man jobbar så hinns det inte med riktigt.

• Prinsessan Zelda

jag behöver hjälp.

ska sälja min (Isabels) Tako vagn. köpte den för 3900kr. ska jag försöka sälja den på tradera eller blocket. kan inte komma på vad som är bäst. nån som har några ideer???

• Prinsessan Zelda
    misan84 skrev 2008-08-29 13:06:53 följande:
    Jag hade testat blocket först för att se om du får det priset du vill ha o går inte det så hade jag tagit tradera. Men det är jag det
    ja, jag har tänkt lite så....

men det är skönt med tradera att man blir av med den utan massa tittar och prutningar osv. hatar att sälja saker, och folk som kommer och tittar men inte ska ha osv.... men samtdigt är det ju en cool vagn med massa bra grejer om man kan visa osv.
  • Prinsessan Zelda
    veronicaq skrev 2008-08-29 14:56:18 följande:
    Nu drar ja till sthlm över natten.. TATUERINGSMÄSSAN!!!!!!!!!!pusssss
    va kul!! vill också gå men jag tror inte jag orkar med denna förkylning.....
  • Prinsessan Zelda
    ellenwesterlund skrev 2008-08-29 19:58:33 följande:
    Verkar inte som om vem-det-nu-var (minnet är bra men kort) hittade någon kofta, så om du vem-du-nu-den-andra i STHLM trakten  som erbjöd dig att kolla vill göra det så får du jättegärna göra det!
    ha ha ha. jag ska shoppa imorgon om min förkylning är bättre. var det 2 tröjor i strl 86 med bilar på. var det cars tema eller nåt annat.  du kan ju inboxa mig ditt mobilnr så kan jag sms:a om jag hittar
  • Prinsessan Zelda
    Beckah82 skrev 2008-08-30 09:59:54 följande:
    Gomorron Jag var ut igår men är inte bakis idag *wiiie*Dock hungrier så nu får jag fixa frulle...men barnvakten har stökat ner i köket när han lagade mat till sig igår suck...
    kul.

själv satt man och hade jobbigt att andas (fetingförkylning). men det är bättre idag. ska nog prova på att shoppa lite grann. behöver köpa lite grejer. fint väder idag också, borde ta en ordentlig promenad.
  • Prinsessan Zelda
    Halvblod skrev 2008-08-30 11:15:03 följande:
    Wooohooo....sommaren är tillbaka...eller ja det känns nästan som en fin höstdag tycker jag.Blir nog en tur till skogen om jag orkar packa in oss i bilen, annars tar vi promenad till stranden.Ja som vanligt är jag ju ensamn i helgen så familjen blir inte samlad förän ikväll.Var iväg och fotograferade Leia igår, 59:- för fotografering och 2bilder (1färg och 1s/v). Ser fram emot att se resultate eftersom Leia var på sitt absolut värsta humör ever ever igår. Visst, vi fick henne att skratta men håret stod åt alla håll och både näsa och ögon var rödskrikna :-/
    jag fotade Isabel idag för 59kr. ska bli kul att se bilderna sen

Har shoppat massor idag, he he. fick 500kr på best of brands av min bror i födelsedagspresent. brukar inte handla där då det är så dyrt, men idag köpte jag en odd molly top. kostade 599kr, men det blev ju bara 99 kr för mig
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2