... Född: Juli 2007 ... 2

Grattis på födelsedagen i efterskott JoNaLi, och grattis igen till förlovningen!
Pilliss, Grattis till din ettåring
Idag fyller min Mick också ETT ÅR! fzattar ingenting, vart har tiden tagit vääägeeen???
Godförmiddag
Beckah, jättefin sida Känner igen det där med att inte hinna med nånting, jag har ju inte ens fixat körkortet som du har, hehe
Å andra sidan slutade min mammaledighet i april, men jag har ju snart haft fem veckors semester, men jag har inte hunnit göra ett skit av det jag tänkte!
Grattis TORE!
Halvblod, great att det löste sig med ninisen! Mick har en groda han, som hans gudmor köpt i nån specialaffär i gtbrg. ska be hene att köpa en till in case of emergency, vore helt sjukt jobbigt om grodis kom bort!
Ang kalastema så gjorde jag det jäkligt enkelt för mig... Köpte blåklint och brudslöja som jag hade i vaser på borden, och sen dekorerade jag med blåa ballonger. Blått hade vi förresten på Mollys ettårsdag med, kändes som ett bra koncept då med copernicus bakade två superfina och goda tårtor (en mjölkfri till Mick) också, skönt att slippa det! Bilder finns i bloggen för dem som vill se