Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen
    mrsbygg skrev 2008-07-05 09:08:39 följande:
    åhh vilken trevlig morgon...eller inte haha..vaknar av att saga kommer in och säger "mamma, sam har bajsat..."jaha säger jag det gör han juh varje morgon..."mamma, sam har tagit av sig blöjan"VAAAAAAAAAA NOOOO...skuttar upp å ser en överlycklig liten bajs unge...huabajs över allt hela han, hela sängen, på en väggen...trevligt värre.in me han i duschen, ta bort alla sängkläder å sanera vägg å säng! hua...jaja nu är han å sängen rena iaf färdknäppa redigt igår, så blir det ingen bebis nu då vette fan. då komemr vi aldrig få ut den..
    Blääää...! Har sluppit det med båda barnen (hittills men har hört flera såna historier.... Hoppas lillebror/syster kikar ut snart!

Idag är vi barnvakt åt en tjej på 14 månader, än sålänge har det gått prima, och båda småttingarna sover middag nu
  • zandrisen
    mrsbygg skrev 2008-07-07 17:23:52 följande:
    jaha sådär. letat fram recept som jag ska ha till sams kalas om ja inte ligger och föder då.kommer göra cupcakes tills oss vuxna sen får sam en liten mini tårta.kommer bli en tårta med skumbanankräm och blåbärsmousse. dekorationerna vet jag inte riktigt än...sen blir det choklad cupcakes med cappucciono frosting till oss vuxna!sen små kakor..hoppas d blir mumsigt!Nej nu får jag ta och föda snart så jag hinner handla och fixa och dona här hemma tills kalaset..
    SLURP! Fan vad hungrig jag är, kände jag nu...

Tårtprestationsångest slipper jag tack och lov till Mick´s ettårsdag, då copernicus kommer att baka den Känns såååå skönt att slippa den stressen, och gästerna kommer nog också att vara tacksamma, mohahaha...
  • zandrisen
    mrsbygg skrev 2008-07-08 17:06:32 följande:
    ja int fan förder ja nå jävla barn iaf....sovit i princip hela dan. så jävla trött på allt så finns inge vettigare än å ligga å sova..
    Äsch då...
  • zandrisen

Pilliss, Grattis till din ettåring

Idag fyller min Mick också ETT ÅR! fzattar ingenting, vart har tiden tagit vääägeeen???

• zandrisen
    Grattis till LEIA i efterskott!

Här är det sista veckan av semestern... Känns sådär kan man väl säga, har varit såååå mysigt att vara hemma 5 veckor allihopa! Mick går några steg nu förresten, och är helt överlycklig över detta! han galltjuter och flaxar med armarna när han gör det, sååå söt

Göteborgsmorsan, verkligen superromantiskt frieri! Makens frieri kom helt otippat på en helt vanlig onsdagkväll när vi slappade runt i mysisar. Han föll på knä i en reklampaus (vi kollade Idol tror jag, eller nåt liknande) med ring och allt, har nog aldrig blivit så chockad i hela mitt liv Vi valde att gifta oss ett halvår senare på valborgsmässoafton, var det roligaste vi gjort nånsin!
  • zandrisen
    Vickyb skrev 2008-07-16 15:30:34 följande:
    jag har kanske fått en LÄGENHET!!! Jag är så glaaaaad!! Får förhoppningsvis reda på det på fredag.. och jag hoppas verkligen att jag får den.. är i ett sådant stort behov av den nu. Jag behöver lite hjälp och stöttning.. jag vet inte alls hur jag kommer att ta det med seperationen.. men nu ser jag bara en ljus sida av den.. Jag vet att jag inte varit så mkt här.. men det är pg av depressionen.. har varken haft lust eller ork..
    TOPPEN med nya lägenheten, håller tummarna att du får den! Och du, klart att du kommer att fixa det och allt kommer att bli såååå bra! Vi hejjar ju på dig dessutom KRAM!
  • zandrisen

Godförmiddag

Beckah, jättefin sida Känner igen det där med att inte hinna med nånting, jag har ju inte ens fixat körkortet som du har, hehe Å andra sidan slutade min mammaledighet i april, men jag har ju snart haft fem veckors semester, men jag har inte hunnit göra ett skit av det jag tänkte!

Grattis TORE!

Halvblod, great att det löste sig med ninisen! Mick har en groda han, som hans gudmor köpt i nån specialaffär i gtbrg. ska be hene att köpa en till in case of emergency, vore helt sjukt jobbigt om grodis kom bort!

Ang kalastema så gjorde jag det jäkligt enkelt för mig... Köpte blåklint och brudslöja som jag hade i vaser på borden, och sen dekorerade jag med blåa ballonger. Blått hade vi förresten på Mollys ettårsdag med, kändes som ett bra koncept då med copernicus bakade två superfina och goda tårtor (en mjölkfri till Mick) också, skönt att slippa det! Bilder finns i bloggen för dem som vill se

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2