... Född: Juli 2007 ... 2

Hej.
Vad duktiga dem är på pottan, det kanske man skulle testa snart:)
Vi ska in till stan idag och kolla på nyvagn ska bli rooooligt:) Babytravel shopper blir det nog:)
Gubben är ledig nu i 11 veckor gött:) o jag börja jobba lite smått nästa vecka. Ha en bra dag allihopa!!
Härligt beckah:) o hoppas det kommer gå susen på uppkörningen:)
Sitter o laddar ner all musik nu från vår gamla data till den nya lär väl ta halva natten hehe. Mpste ju ha lite musik till midsommar. Då blir det en stooooooooor fest här hemma. 21 vuxns o 10 barn Ska bli riktigt härligt:)
jennsan håller tummarna att lilleman ska bli frisk!! Glass går bra som tusan här när lillen r sjuk speciellt piggelin:)
Vi ska ha släktkalas ena dagen och han babyvänner en annan dag:) sen kommer våra bästa kompisar på släktkalaset är bara 2 hehe:) o sen på kvällen där blir det lite vuxen fest o då bjuder vi några fler:)
Håller på o dona inför midsommar blir ju så mycket folk att jag vet inte var alla ska sitta haha. Synd att det inte bli toppen väder så man kunde vara ute:) men kul som attans ska det bli.
Här är en till som i stort sett skött allt hemma men nästa vecka börjar jag jobba o pierre går hemma 10 veckor så då blir det andra bullar:) har sagt till han att jag vill ha mat på bordet varje dag när jag sovit klart efter nattpasset:) Man kan ju hoppas hehe.
nehe nu ska jag till stan o handla det sista till storfesten imorgon huuuuu. börjar bli nervös nu när det kommer så många hihi
Hej på er!!
vi har haft en kanon midsommar men shit vad det var mycket att städa idag efter 30 pers hehe Hampe han sov som en stock heeeela natten vilket förvånade många men tanke på att vi satt o spelade på en gitarr o sjöng:) sötungen!!
hampe han äter både burk o hemlagat men vill gärna inte ha burkmat. Men smidigt när man är iväg hela dagarna ibland. Annars nått han verkligen älskar är jordgubbar. kan äta mängder:) han har inte reagerat på dem än skööönt. sen är smultron en favvo med, har en hel del i trädgården:)
Nu sitter vi o kollar på fotboll o gottar oss mysigt:) fast jag spelar kort med sambons lillasyster:)
Måste ju berätta vad som hände häromdagen. Hampe fick gurkstänger vid middagen bara att han han tog en stor tugga. Såg plötsligt hur röd han blir i hela ansiktet o fick ingen lust. panikslagen som man blir drar man upp han o hänger han upp o ner när något i hjärnan säger detta är fel. kommer då på att shit lägg han på låret o slå i ryggen. allt detta går på nån sekund givetvis. o gurkbiten kommer ut!!! men värsta är att han har kvar den i munnen. jag blev ännu mer panikslagen o grät så gubben bad mig gå ut o han tog över o fick lugnt ut biten. Hampe var helt förkrossad o lessen. Men åt glatt mat efter o drack vatten. Jag ringde sjukvårdsu o dem lugnade mig o sa att vi gjort helt rätt o att vi inte behövde åka in eftersom han då mådde bra o åt mat. Men fy så otäckt det var o den paniken.. Fy.. hoppas man slipper uppleva den flera gånger.
Puhh det blev långt...
lust=luft
Ja fy man hinner ju få tusen tankar i huvudet. är glad att sambon var hemma så han kunde ta över för fy vilken panil man hade o det gjorde allt värre för hampe med när jag var lessen.
Satt o läste om förlossningsforum nu shiiit vill föda igen hihi