-
-
Jag kan håller öronen öppna för din skull!Halvblod skrev 2008-07-08 20:33:40 följande:Tack, tycker jag nog själv oxå lite ...även om det var han som kom på det.Just u kan jag nog tänka mig vilken butik som helst för att komma in på "marknaden" och känna av branchen....målet är eventuellt eget men det ligger låååångt fram i tiden.
-
Regnkläder i strl 74/80
http://www.tradera.com/Regnklader_stl_74_80_-auktion-68088357
OBS! INTE MIN AUKTON!!! -
Självklart!Halvblod skrev 2008-07-08 20:40:55 följande:Åh, snälla snälla du, gör det!
Jag kan hitta nytt jobb till mig så kan du få mitt!?
-
Jag är så sugen på att göra ngt annat så ja, typ!Halvblod skrev 2008-07-08 20:43:37 följande:Japp, låter bra, hahaha.Vill du plocka lådor på lime kan jag kanske fixa in dig där, hahaha
-
Men OJ! Vad har hänt? Inte ett endaste inlägg på hela eftermiddagen! :-O
Idag har vi varit på BVC.... 10300 gram och 77 cm var min lilla prinsessa. Hade inte växt ngt alls på längden sen sist, men ökat 500 gram eller ngt!
Fick spruta också ju... jätteduktig var hon och reagerade inte ens!
-
Ja, förmodligen! Dessutom hade hon växt 3 cm förra gången!Beckah82 skrev 2008-07-09 19:58:15 följande:Men då är hon en lååång tjej ändå ju kanske därför hon inte växt sen sist
-
Uscha! Vet också allt för väl hur det är med folglossning!
Jag har fortfarande problem med mitt bäcken! Två så täta graviditeter var väl inte drömmen för min kropp precis!
Och en tredje finns ju på planeringen, men jag tvekar lite just pga mina fogar!
-
L2K skrev 2008-07-10 22:01:06 följande:Om det blir en tredje, första minsta lilla du känner att det börjar göra ont så på med bältet och börja med akupunktur. Det tar några veckor innan man känner av verkan men det kommer!!! Och skoj att ni planerar!!! Inom snar framtid?
Nä, men tanken är väl att vi ska sluta skydda oss nu efter bröllopet så får det väl bli om det blir så att säga!
-
Godmorgon på er!!!
Har inte hunnit vara här inne alls på ett tag! Det är verkligen fullt upp med bröllopsplanering nu och i lördags kidnappade dom mig för min möhippa, jag hade sååå roligt!!!
Dock är jag så ledsen/besviken/förbannad över att jag så sent som igår fick ett "avbok" via MAIL från ett par som vi umgås mycket med som tydligen inte kan komma pga pengar (dom har tackat JA innan, och osa var senast 1/7).... Fine att man inte har pengar, men då kanske man inte ska berätta för oss att man ska till liseberg?
Besviken att man inte som en av de bästa vänner kan prioritera att vara med på mitt livs största dag!
Jaja, deras förlust och fan så mycket mer jobb för mig som får göra om hela bordsplaceringen och festprogrammen får tryckas om!
Sorry för mitt EGO-inlägg!
Igår var Denises faddrar här och uppvaktade henne, hon fick en jättefin prinsess-bil som låter MASSOR!!! E redan ngt trött på den! Hahaha!
-
mammab: Ja, just det.... stort grattis till Tom!!! Såriga bröstvårtor låter inget vidare men jag hoppas att ni mår super i övrigt! -
Phew! Har inte gjort ngt annat än att prata i telefon hela förmiddagen! Får väl se om dom lyckas lösa det trots allt! Hoppas det iallafall, för jag vill ju att dom ska komma!
I eftermiddag är det frissan som gäller för mig! Ska äntligen färga håret.... ska bli såå skönt att få lite "Jessica-tid"
-
Kikar in lite snabbt!
Jisses vilken goding du har mammab
Börjar suga lite i bebis-tarmen här med men först måste jag verkligen kolla upp mitt bäcken! 
-
Grattis! Va skönt!mrsbygg skrev 2008-07-24 19:07:12 följande:WOHO jag kan amma!!! *överlycklig*haft super ångest och mått skit för jag trodde amningen skulle skita sig även denna gång. men den funkar utmärkt! mina bröst har läkt och jag har låtit bvc kikat idag och hon tyckte att amningen såg jätte fin ut och att vi skulle fixa det galant. känns så jävla bra!tvungen å skriva av mig lite hehe...
-
Här e det som sagt festival nu, ska alldeles strax åka ner tillsammans med min mamma!
Japp, mamma är min allra bästa vän och det ska bli såå mysigt att göra ngt bara hon o jag!
Stort grattis till alla som har fyllt eller ska fylla år!
-
Tjenixen!
Hur har ni alla det?
Här är det superbra och nu kan man ju titulera sig som FRU!
Vi hade en helt underbar bröllopsdag i fredags (trots att det regnade en del på oss). Ska ladda upp lite bilder i bdb så fort jag orkar!
Nu är det mest packning som gäller, sticker ju till Bulgarien och Sunny Beach på tisdag, ska bli såå skönt!
Idag har Denises första framtand där uppe äntligen spruckit igenom, och det har varit allt annat än smärtfritt får man väl säga! *phew* Men nu har hon iallafall 3 tänder!
Ang. dagis så ringde dom från kommunen i veckan och meddelade att Denise har fått plats på vårt 1:a hands val.
Börjar skola in henne 3/11. Dock börjar jag jobba nu den 1/9 så Magnus ska vara hemma tills det är dags!
-
Tackar o bockar!!Donna69 skrev 2008-08-10 19:46:35 följande:grattis till allt!!!!! -
Tack för alla grattis!
Förstår att du har plussat, Pussel... Grattis! 3 barn på mindre än 3 år - det är inte illa jobbat om man säger så!