Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

madeleine78 skrev 2008-07-15 21:18:56 följande:
    oj de minns jag knappt...men 1,2 dr nere, sen 3,4 där uppenr 5 där nere...6,7 uppe 9 nereoch så kindtänderna båda där nere på en o samma gång.. (kopiöst mycke dregel... )Och så kindtänderna där uppe sist..
    Så det fattas hörntänder då? så det är gluggar i sidorna?
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82
    madeleine78 skrev 2008-07-15 21:54:47 följande:
    jopp.. men dom brukar komma senare...
    Jo det är nog vanligast.
  • Beckah82
    Mum23 skrev 2008-07-16 09:01:18 följande:
    Måste bara berätta....Nu när vi var i Spanien så följde syrran och hennes 2 barn med ner i 2 veckor. Hennes sambo var hemma och jobbade. Våran kära far var också med. När lite drygt en vecka hade gått så sa min man att han och pappa skulle dra på en liten tur och kolla några saker medans jag, syrran och barnen badade i poolen.Ett par timmar senare kom de tillbaka med ett jättefint paket i handen. De sa att det var till min syster. Att DHL hade kommit med det precis. (Vi var fortfarande kvar vid poolen). Hon läste kortet och satt där på poolkanten och tårarna började rinna på henne. I kortet var en jättefin dikt skriven av hennes sambo där han avslutade med att fria.I paketet låg ett silkesnattlinne till bröllopsnatten.Hon var helt tagen. Men överraskningarna var inte slut för nerför trappan travar Peter, hennes sambo, ner och går ner på knä och friar igen. Han hade alltså i smyg planerat att komma ner och överraska. Så romantiskt!Det var ett helt fantastiskt frieri!!!!!!!Kan tillägga att han inte är av den romantiska sorten så detta var en STOR händelse!!
    Jävlar så vackert tänk om man kunde få uppleva något sådant

När de gäller dem jag varit ihop med har man varit glad om man möjligtvis fått en blomma...
  • Beckah82
    solstraalen skrev 2008-07-16 20:19:56 följande:
    fuck my lifeJag HATAR, AVSKYR, you name it.. att man inte får välja sina egna föräldrar.Jag vill oxå ha en mamma och/eller en pappa
    jag med
  • Beckah82
    Vickyb skrev 2008-07-16 21:33:06 följande:
    tack för alla lyckoönskningar! Jag hoppas verkligen jag får den.. jag behöver den mer än någonsin.. Jag kommer må som en prinsessa.. känna mig så fri.. bli en glad mamma igen..
    Håller tummarna!
  • Beckah82
    Halvblod skrev 2008-07-16 21:40:16 följande:
    Göteborgsmorsan: Jag hade nog ring typ sjukvårdsupplysningen eller liknande för att kolla så att det inte kan vara något allvarligt som kommer i efterhand.När Leia fick hjärnskakning (bula mitt i pannan) så fick jag hem ett papper med massor av saker som kunde komma i efterhand och när man då skulle söka vård igen.
    ja precis, ring sjukvårdsupplysningen och hör med dem.
  • Beckah82

Godmorgon *gäsp*

USCH har så mycket att göra... projekt alltså. Gillar inte att ha en massa projekt som ligger ogjorda.

Måste rita flera stycken blyertsporträtt och så skulle jag sy några hundgrejer till Alvins farmor... detta är sånt som ska vara färdigt typ helst...igår

Har äntligen gjort färdigt Alvins farmors hemsida iaf http://ris-sida.se hon började tjata för typ 2-3 månader sedan men jag har inte haft tiiiid

Rätt sjukt egentligen när man är mamma"ledig" och bara "går hemma" att man inte ska hinna med lite projekt

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2