Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-07-18 05:56:56 följande:

Undra hur det har gott mammab inatt?? Kanske en liten bebis *L* hoppas hoppasGomorron alla kaffet är på gång grötvatten fixad å spisen är på gång idag, för nu är ja trött på att micra maten *L*
    va fasen kom den inte igår för?? *muttrar*
    ni får ju F** gäster imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fniss
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-18 06:03:16 följande:

Näää inte igår!! FARMOR kunde inte åka iväg!! men nu när vi inte skulle till onoff fattar ja inte varför hon måste me idag??? arg arg arg... sen skall hon me hem å träffa Johanna lite mer???????? wtf , så jävla leeee... orkar inte mer nu... så jag skall gnissla tänder hela dagen.... vill inte ha henne här snokandes å bestämmandes.. räcker nog me att hon skall bestämma hur vi skall ha spisen""""""
    nu du ann............jag lyssnar inte mer.....

va fan säger du inte ifrån för????
    du skulle köpt spisen SJÄLV nånstans där DU vill ha den ifrån!!
    ni får gäster imorrn o jag vet hur du blir innan...

F*************************************************************N

har såååå mycket mer o tycka men stoppar ner't i halsen igen
  • Donna69

enda positiva iofs är ju att hon kan pyssla med johanna så du OCH MARRE kan göra det som behövs....
    eller hur?

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-18 06:11:04 följande:

Jag vet......Skall fixa det idag... vi vänta me att köpa för marcus mamma har rabatt på on off men jag ville köpa ändå... nåja Skall slå ifrån idag om jag inte får den spis JAG & guben sett ut...Är inte alltid lätt me henne för att manipulera fixar hon perfa...Jag vet att det kommer gäster imorron....huuuu.... vill ha ALLT klart IDAG så det bara är att fixa käk te oss alla..
    ja!!! vet ju varför ni vänta men iaf! bläääää

och JAAAA, va skönt det vore för dig att bara gå upp som vanligt.....va som vanligt o låta folket "rulla" på, utan o stressa dig sönder o samman bara minutrarna innan.

så...nu pratar vi inte mer FARMOR...man blir ju fan bara irriterad! asg. ska bli kul o se hur HON ska styra på söndag *urk*
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-18 06:25:17 följande:

Ler, sant igen....Ja det är jobbit detta men jajaja typiskt mej liksom..Ja Söndag ja hahahaha,det bästa är ju att ve radan har bestämt marcus å jag hur det skall se ut ,å prästen kommer 30 min innan dop för att vi skall ha lite tid me han å prata.. Det kommer att bli fint på söndag å skall banne mej se till att det är bara husfolket som styr??? *S*
    hoppas hon inte lägger sig i då så marre ändrar sig *morr*

hur dags beräknas alla komma på lördag?
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-18 06:30:57 följande:

Det där me mor & son alltså... Nej vi har sagt som vi vill ha det å marcus vet nu att jag är nära på att bli galen *ASG*vi har liksom sagt att dopet är 11.30 så jag hoppas att folk kommer en liten stund innan så dem inte behöver ha andan i halsen när dopet börjar..
    men på LÖRDAG människa *asg*
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-18 06:37:20 följande:

asså inte blev saken bättre me nya glasögon!!! suck hahahahahaha... skönt me stora bokstäver, alltså jaaa du eftermiddag kanske dem dyker opp.. båten FRÅN ön går väl vid 8 snåret..
    det är turen med mormors co?
    mamma då?
  • Donna69

ang. UPPSALA-träff så är jag inte på. vi bestämmer oss nog inte sååå långt innan när vi ska åka.
    We love spontan-åk

kan ju skriva innan vi åker vart vi kommer va...jag lär väl hitta mig nåt köpcentrum o glassa i så ni kan ju komma dit *asg*

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-18 06:42:47 följande:

dem åker me samma båt mormor , mamma å brorsan, men bror å mormor åker me husbilen å syrran fick snällt ta buss å tåg.. är bara fem platser i husbilen..
    jo tack,det fick jag höra...fniss
  • Donna69
    Lindisen81 skrev 2008-07-18 07:12:32 följande:
    så ni passade på att ta över tråden såhär på morgonkvisten =)får inte ha min dator ifred!!!! en vss liten inez ska ju bara stå hela tiden, och då ska hon stå på mina fötter typ för att va med å knäppa på tangenterna.... suck!undrar hur det är me mammab....... =) bebis?
    o yeah!!!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2