Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah82 skrev 2008-07-17 08:36:41 följande:
    Alvins farmors hemsida iaf http://ris-sida.se
    Förresten, sidan ser inte klok ut i Firefox men jag vet om det hehe har ingen lösning på det än iaf.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82

Jag hade inget kalastema. Bara färgglatt. Det enda jag hade bestämt var att det absolut INTE skulle fvara komersiella och töntiga tryck såsom Nalle Puh, Actonfigurer osv, sånt känns "usch"

• Beckah82
    Donna69 skrev 2008-07-17 15:55:48 följande:
    hrm...har alla ungar en snutte eller en "själsfrände-gosis"???inte min....=/
    Nope. Han har ingenting. Varken napp, tumme, snutte, mjukisdjur eller något annat.

Victor hade snuttar + en kudde tills han var strax före 3 år.
  • Beckah82
    madeleine78 skrev 2008-07-17 16:06:56 följande:
    nää ser ingen anledning till de... min stora har inte haft de heller... och har klarat sig fin fint hon å.. hahaha...De värsta jag vet är barn som släpar runt på smutsiga gammla snuttar/gosedjur.. nerdregglade och halvt trasiga... Tycke rinte de är de minsta sött..
    Näää usch.

Victor hade sina när han skulle sova och han hade 7 st och de var flitigt tvättade.

Det vidrigaste jag sett är en unge som bor på gården bredvid... när hon var bebis snokade hon rätt på sin mammas använda BH och började gosa med. mamman tog inte bort den och ungen var sedan fast... släpade om kring på den där VIDRIGA BHn överallt! Inne, ute, på dagis, i sandlådan...

Så jävla äckligt. Fattar inte hur man kan göra så?! En BH lixom? Stackars unge. Den tvättades ju inte ens.
  • Beckah82

Jag ser heller inget fel i snutte Victor hade som sagt och Alvin har jag försökt att få intresserad men han vill inte. Jag kämpar fortfarande med han långsmala kanin hah! Har den i sängen. Skickade med den när han sov borta första gången förra helgen för att han skulle ha med något hemifrån

Däremot tycker jag det ser äckligt ut när de släpar snutten överallt, i sandlåda osv...när de aldrig kan släppa den och aldrig tvätta den. Det är både ohygieniskt och väldigt hämmande.

...och jag ser ett STORT jäkla fel i att låta ungen ha en gammal BH som snutte

• Beckah82
    veronicaq skrev 2008-07-17 19:12:50 följande:
    Milla... du ammar väl fortfarande?!Vet massor som haft det som dej med sömn. När dom sluta amma sov barnet bättre...
    Jag vet maaassvis med barn med sömnproblem som inte ammas

Vet också en massa barn som ammas som inte har några som helst sömnproblem

Jag har inte slutat amma exempelvis. Jag lät Alvin sluta själv när han ville och nattetid ville han sluta när han var 10 månader. Det händer ibland att han vaknar och vill amma och då får han självklart det, det är ju hans eget val hur han vill göra och detta har gjort att vi sluppit konflikter och problem.

Dagtid väljer han att fortsätta ännu.

Sååå det finns nog alla varianter. Amningsbarn utan problem och med problem och ickeamningsbarn med och utan problem.

Är jag övertygad om iaf
  • Beckah82
    veronicaq skrev 2008-07-17 20:11:47 följande:
    jaja. men dom jag känner har använts som "napp/snutt"... inte mat...
    Ja precis, jag förstod att du menade så, men det är inte så för alla. Det finns alla varianter. Var bara det jag ville få fram.
  • Beckah82
    jelikan skrev 2008-07-17 20:32:23 följande:
    Någon som vet hur man blir av med bananflugor? Känns som jag försökt med allt just nu och det stör mig så att de finns där när jag aldrig haft några någonsin innan!
    Sluta köp bananer

Nej jag skojade bara

Ställ ut glas med vatten och YES i och kanske lite vinäger. Då flyger de dit och drunknar.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2