• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • zandrisen
    mrsbygg skrev 2008-07-24 19:07:12 följande:
    WOHO jag kan amma!!! *överlycklig*haft super ångest och mått skit för jag trodde amningen skulle skita sig även denna gång. men den funkar utmärkt! mina bröst har läkt och jag har låtit bvc kikat idag och hon tyckte att amningen såg jätte fin ut och att vi skulle fixa det galant. känns så jävla bra!tvungen å skriva av mig lite hehe...
    YEY! Fan va skönt!
  • zandrisen
    annki72 skrev 2008-07-24 21:42:44 följande:
    Helena: Nä det får det inte bli, lilla gumman vill ju resa och börja gå men hon kan ju inte, sååå synd om henne ju
    Vad tråkigt att hon måste ha skenan i 6 veckor till Men å andra sidan så är det ju som du säger, att hon ju får friska höfter sen! Kram både till dig och till lillfian!
  • zandrisen
    veronicaq skrev 2008-07-24 22:53:47 följande:
    KOLLA!!!

UNDERBART!

Såg att ni diskuterade halvnakna byggjobbare (och halvnakna karlar i allmänhet ) och kan bara säga att jag måste ha det osedvanligt bra just nu... Hemma går maken enbart i byggshorths och renoverar, och på jobbet håller dom på att bygga om nedervåningen samt renovera fasaden så det vimlar av halvnakna byggjobbare både i lokalerna och utanför fönstret Fiiiint överallt, hahahaha...

• Anns krypin

Gomorron, ville bara säga att jag inte bara är hustru, mamma , syster,dotter, moster , faster, svärdotter ,svägerska eller jobbarkompis jag är DATATEKNIKER oxå!!!!!!!!! grrrrrrrrrrrrr

Kaffet är slut om ni undrar liksom, hett äre å jag har fläkten på MEN jag klagar inte på värmen utan HETTAN!!!!!!

Såå Johanna mår annars bra ligger å vilar..

• Tania

Morrn morrn...

De halvnakna killarna är morgonpigga.... de väckte mig kl 8 med sina stora maskiner
    Poolen är redan fylld och står på värmning i solen. Charlie går omkring och trackar sin brorsa som har sååååååå tråkigt.
    Mamma och pappa sitter vid datorerna och katten sover.
    Som sagt.... morrn morrn!
  • Anns krypin

måste oxå ha halvnakna karlar här... åååååååååååååååå blir nästa vecka då får vi hjälp av en gobit å måla garaget å utbyggnad *L*

• Anns krypin

Hahaha, johanna ligger på täcket som är på golvet å så hör jag hur bjälar , tittar in å hon ligger så fint å sover??? hon måtte snacka i sömnen..

• jelikas

Någon som vet när man kan se om barnen blir vänster el högerhänta?

• jelikas

Nu har sombon påbörjat att riva takpannor. Hela taket skall bytas.
    Ska bli så skönt och slippa ett läkande tak och kunna lägga upp saker på vinden utan att va rädd för att de skall bli förstört av vatten.

• Prinsessan Zelda

varit på hägernäs strand med LindaLennart och Lindisen, med barn. så trevligt så. lite solbränd men vad gör man inte

passade på att shoppa på rea i butik i vaxholm, lite villervalla kläder och me too kläder

Isabel går nu rakt ut i rummet utan mål, så kul!!! Går lagom till födelsedagen på tisdag.

Ni som vill ha stockholmsträff - skriv upp er i träfftråden!!!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2