Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

solstraalen skrev 2008-08-05 22:34:23 följande:
    rullgardinsflikkan: Man får väl de bara om det är fara för ens barns liv?Din kompis barn kanske har åkt på allvarligare sjukor?Hmm. Vi får se hur det blir nu med både Saga å Josef på dagis, hur mkt sjukor det blir, om jag kommer kunna klara utbildningen..
    mor min får vårdbidrag för min syster om jag inte minns fel....o hennes liv är nog inte direkt i fara...på så sätt asså
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-06 06:12:16 följande:

Hello tjejer, ställer termos me kaffe å vatten är kokt...Jag börjar jobba halv åtta slutar halv två , det får duga.. Första dagen på Jobbet var i Måndags, jobba kväll å gubben fixa me Johanna själv första gången.. Halv fyra till halv sex var han hemma hos sin mamma å pappa *ASG* jisses... plutt behövde mamma hehhehee... Idag skall han Johanna igen å det går ju bra, han greja å lägga henne förut utan å gjort det innan så detta är väl en baggis, bara jag som skall till baks till jobbet där ja inte riktigt trivs... nåja.. får ge det nån vecka till innan jag gnäller halsen ur led..
    wtf?? skulle du inte va ledig till fredag??
  • Donna69
    Jessa6 skrev 2008-08-06 09:40:55 följande:
    Morgens!Idag ska vi till tandläkaren med Elias, han ramlade igår och slog av strängen mellan framtänderna och så såg vi att en liten flisa var borta. Ska kolla om de ska dokumentera det eller hur de gör...Aj aj....
    strän mellan framtänderna?? huga........
  • Donna69
    Jessa6 skrev 2008-08-06 09:40:55 följande:
    Morgens!Idag ska vi till tandläkaren med Elias, han ramlade igår och slog av strängen mellan framtänderna och så såg vi att en liten flisa var borta. Ska kolla om de ska dokumentera det eller hur de gör...Aj aj....
    sträng mellan framtänderna?? huga........
  • Donna69
    Jessa6 skrev 2008-08-06 13:44:27 följande:
    Ja vi har helförsäkring som täcker tänder med. Tandis såg inget farligt. Blodet var förmodligen från den där strängen men vi dokumenterade det och fick en ny tid om ett halvår. Förs.bolaget har fårr alla uppgifter så nu finns det med i hans mapp.
    får man ut pengar för sånt eller vad??

vad har alla för försäkringar?? vore kul o veta
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-06 20:47:59 följande:

Hej tjejer.. Har ALDRIG vart me om att Johanna har skrikit å gråtit efter sin välling, vägra nästan sova.. shiiit, jag fick lov å sjunga för henne under tiden hon knöla grät å kröp på mej till slut fick ja henne att ligga i famnen så hon somna under sin mors sång *L* Men fyyy, alltså hon hade bara sovit ca timme å en kvart hemma idag, pappa sövde henne.. antingen var hon mega övertrött eller så börjar flicka bli större å där me mera krångel.. Får se i morron kväll igen sen.. Jag börja nästa gråta ja me för hon skrek å skrek huuuuuuuuu
    men åååhhh!!!!! hoppas det bara va ikväll....=(
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-08 08:26:28 följande:

Käre värld, jag börjar bli kaffe ful...............................
    kaffeful??? eller kaffefull? *fniss*

jag ska strax sätta på en kanna till....va extra gott idag när det regnar sådant...

varför blir man så fikasugen när det är dåligt väder?
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-08 08:29:38 följande:

ha ha kaffefull?? njaeee JOOOO de me men jag dricker inte nån sump så jag blir fuuuuuuuul asgdu är född fikasugen Mohahahahaha
    mohahahahaha......släkten är värst puss
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2