• Jessa6

... Född: Juli 2007 ... 2

JoNaLi skrev 2008-06-25 17:44:01 följande:
    Idag tog jag ut spiralen! hihi nu är man allt lite nervös!! Inväntar nu på mensen så man kan börja "på riktigt"
    Lycka till Jag har ca 2 månader till att "leva loppan" på

Min mens har helt plötligt börja krångla, jag hade mens i början av juni, varade i 8 dagar, händer aldrig, brukar vara typ 2-3 dagar. Sen i går fick jag mens igen, bara 3 v efter, ahr alltid en cykel på 30 dagar, men det har varit så konstigt, brun/rött och precis som det koagulerat lite, lite klumpigt (ursäkta detaljerna).
    Blir lite fundersam så man inte fått ett mf, var ju lite såhär förra gången jag fick mf men då borde jag väl haft ont eller? Vad tror ni?
  • Jessa6

Jag hade skitont med mitt mf jag hade men ska kolla i morgon bitti med test. Jag slutade ju med cerazette 1 mars så man tycker att det borde vara ok nu...Men det återstår att se...

• Jessa6
    mrsbygg skrev 2008-06-25 19:44:01 följande:
    hehe ungarna kommer nog få tok skoj sen när dom växer upp!skoja bara va vi som va lite väl snabba! nästa kommer inte komma förens om ca 3-4 år!
    Pratar redan om nästa

Om jag får betsämma så blir det 3 barn men två års mellan rum och får mannen bestämma blir det bara två, men vi ska nog se vem som vinner den kampen
  • Jessa6
    mrsbygg skrev 2008-06-25 19:53:20 följande:
    ja meningen va att vi skulle köra på me engång igen å få vårat fjärde och ev. sista barn!men jag känner själv att jag orkar inte med en graviditet så tätt in på igen.det har verkligen vart super kämpigt. kroppen han juh aldrig riktigt återhämta sig från förra så blir man gravid igen, hua..så nu väntar vi tills jag är färdig pluggad vilket tar ca 2 år sen ska vi hinna fixa nytt boende innan nästa kommer oxå!jag ville bara ha ETT barn..medans karln vill ha stor familj han har själv många syskon och är en riktigt familje snubbe..nu sitter jag här me vårat tredje i magen och planerar för fullt inför fjärde hehe...
    Härligt med stor familj tycker jag Men förstår dig att det kan vara kämpigt med små barn och bli gravid på nytt, du är ung, du hinner, tänk på en annan som är 31
  • Jessa6

Usch vad jobbigt en del verkar ha haft det, jag måste vara en av dem som är lyckligt lottad då, Elias har varit väldigt livlig men helt underbart snäll och go. En enorm vilja men inget som jag har tyckt varit jobbigt, kände redan när Elias var 3 månader att jag kan ju skaffa en till snabbt, det här var ju lätt som en plätt. (nästa barn blir säkert motsatsen bara för det)

• Jessa6

Tänk så olika alla barn är ändå, ganska skönt att inte alla är lika så man kan känna att något ibland är lätt och ibland jobbigt. Jag tänker alltid "finns ju de som har det värre" om det skulle vara något men visst har humöret sviktat ibland. Under de första 8 månaderna när han kunde vakna 20 ggr på en natt, det var strängt, men hans glada humör vägde upp det på dagen så det har jag glömt nu.

Tittade precis på "Guldkompassen", någon som sett den? Den var sådär tyckte jag...Sitter själv hemma för gubben är iväg och kollar på fotboll, borde komma hem snart antar jag.

• Jessa6

Åh vad jag är utvilad, Elias sov från 1945 till 0830!! Så härligt!!!
    Mitt gravtest var neg så det är nog bara min kropp som spökar me mig

• Jessa6
    solstraalen skrev 2008-06-26 10:00:51 följande:
    jessa: De va en riktig sömntuta du har
    Ja helt plötligt, har aldrig varit så innan, så skönt att man kan få sova, påtiden nu efter 11 månader *peppar, peppar*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2