Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

... Född: Juli 2007 ... 2

Lindisen81 skrev 2008-07-17 12:34:59 följande:
    ang kalaset kommer vi inte ha nåt "tema", vi hade lila på dopet, med lila ballonger, lila rosett i dopklänning, lila dekorationer vid dukning osv. får räcka på ett par år =) släkten kommer och några nära vänner till mig som äääälskar lilla inez =) blir en lugn bjudning med massa bullar och lite tårta typ.nu ääääntligen har vi köpt skruv så vi kan få dit panelen i köket! så nu jobabs det på igen efter att ha stått stilla ett tag =)
    Känner igen det där med att det står stilla mellan varven... Vi gjorde ju klart köket innan semestern, men sen har det inte hänt så mycket. Nu är dock maken igång med att slipa och måla garderobsdörrarna till hallen nere, och efter detta blir det lister som ska på plats. Måste sätta igång på allvar så att vi kan värdera om huset, hela vår budget bygger ju på att vi ska få in renoveringskontot i bottenlånet! *stressad*
  • zandrisen
    Jättegrattis till lilla TOM, som är sjuuukt lik sin brorsa Tvillingar med ett år imellan...? Skönt att det gått bra!

En av mina äldsta vänner fick en liten Ivar igår, så nu får jag också snuffa bebis
  • zandrisen
    H e l e n a skrev 2008-07-20 11:53:50 följande:
    Eskil kryper fortfarande också mer än han går, men jag tror det lossnade ännu lite mer igår. Dittills hade han mest gått då han stått vid ex soffbordet och jag eller hans pappa sträckt ut armarna och sagt "kom till mamma/pappa" men sen igår (ja han har väl gjort det några gånger tidigare också) släpper han taget om bordet eller vad det nu kan vara och vandrar rakt ut utan att vi väntar eller har uppmanat honom så att säga. Så jäkla kul och man blir såå stolt!
    Samma med Mick, han släpper och går mer och mer för varje dag I början flaxade han på armarna och illtjöt samtidigt, som att han ville uppmärksamma oss på att han faktiskt inte höll i nåt Nu ställer han sig frånsittande också, och knallar några steg, som mest har jag räknat till 12 innan han sätter sig på rumpan igen.
  • zandrisen
    Beckah82 skrev 2008-07-20 13:03:38 följande:
    Jag hade RIKTIGT kul igår beckah82.bilddagboken.se/Mår förvånansvärt bra idag till skillnad från förra söndagen Skillnaden är att innan jag la mig förra lördagen drack jag inget vatten medan jag igår hällde i mig rent salt, rent socker och drack mängder med vatten. (1 liter vatten + 0,5 tsk salt + 2 msk socker= vätskeersättning men det smakar ju skit så jag käkar saltet och sockret rent och sköljer ner med vatten istället).Vaknade och mådde prima och gör fortfarande Varning för nakenchock i bilddagboken
    Hahaaha, såg kul ut
    jelikan skrev 2008-07-20 13:23:53 följande:
    God morgon brudar!Hade superkul igår när jag partajade och träffade en massa människor som jag inte sett på evigheter. Fick massa komplimanger om att jag var så fin och såg så fräsch ut och sånt är kul.Nu är sonen hemma men han sover så jag tänkte passa på att vila mig lite till för jag är allt trött. Var hemma vid 03.30 i morse.

Kul att det var lyckat!

Jag har också vart ut och svängt de olurviga, bilder (inte såfina hela tiden, haha) finns i bloggen

• zandrisen
    Lindisen81 skrev 2008-07-21 07:23:41 följande:
    hehe, jo... hon ser ut så. det är alltså inte en skämtbild =)
    Grattis INEZ!
    Gick inte att se bilden
  • zandrisen

GRATTIS ELIAS!

copernicus skrev 2008-07-21 11:33:14 följande:
    GODMORGON! här skiner solen och det är varmt! ute så jag känner inte alls för att åka och jobba men men...Ska inte klaga har ju iaf haft nästan en vecka ledigt.Grattis alla födelsedagsbarn!
    Jag har haft 5 veckor ledigt, men klagar iaf nu när det är finväder och jag sitter här instängd på kontoret
    mrsbygg skrev 2008-07-21 12:03:23 följande:
    Vart på återbesök idag med Tom. och han var väl godkänd! hehe...han hade ´nästan inte gått ner nått alls sen han föddes..vägde 4160g vid födsel och idag vägde han prick 4kg...själv så jag gått blitt sjuk..har troligen åkt på bihålsinflamation...ska ringa doktorn nu och se om jag kan få någon tid, mår piss..
    Nejje, nu skulle du ju må bra och få mysa loss med lillgrabben Hoppas det "bara" är en förkylning som går över fort!
  • zandrisen

Godförmiddag... Gaaaah vad trött jag är idag, fösta dan på jobbet efter semestern igår, och inatt har jag knappt sovit nåt för att det varit såååå varmt! Mick vaknade sjutusen ggr och var törstig och varm, och idag är det bara mojs i skallen på mig..!

Mjukis, hoppas det löser sig med polarna! fast ohyggligt taskig stil ändå tycker jag, bröllop är inte direkt vilket partaj som helst!

Mammab, såriga bröst, ohugaligen... Stackars du!

Milla, känner igen mig delvis. Min familj är tyvärr inget att tänka på när det gäller barnvakt, ex Morsan visar på alla sätt som det är möjligt att hon har bättre saker för sig än att vara med sina barnbarn, men å andra sidan så skulle jag gå med på det om hon ens erbjöd sig då jag absolut inte litar på dem. Makens släkt är däremot gärna med barnen, men det känns ofta jobbigt för mig för att min familj inte ställer upp i samma utsträckning... Hursomhelst, bodde du närmare skulle gärna dina buskillar få komma och röja hos oss

• zandrisen
    Milla med killar skrev 2008-07-22 11:36:02 följande:
    Såå gärna skulle jag komma till en annan killmammaDu...helt ot. Kollade in din bloggg fan vad du är snygg i håret :- Ja hela du är snyggHur mörk är du i vanliga fall och vad är receptet att få ditt hår??
    Tack så himla mycket Känner mig allt annat än snygg idag, är så trött så att jag är blåsvart under ögonen, haha... Jag är mellanblond nu, var ljusblond innan barnen (hormonernas "fel" säger frissan) så nu ljusar jag upp hårrötterna i överhåret var 3e vecka med Jane Hellens "Mood", pärlblond. Blekte slingor hos frissan först, men det var dyyyrt och det blir typ samma resultat i mitt hår på det här viser
    Milla med killar skrev 2008-07-22 11:41:42 följande:
    Hehe..inte bara killmamma ju....
    Nej, men Molly skulle älska att få ha alla dina killar hemma hos sig, haha, min lilla flirtis
  • zandrisen
    Helena, tack fast just nu är det i ruskigt behov av en klippning och min frisör har semester Fundersam Är grymt avis på Zelda som har styvsyrran på Axéns
    Anns krypin skrev 2008-07-23 07:11:29 följande:
    Kaffemugg 5 hmmm , snart får man väl en kick haha
    Bara på första här, och nu orkar jag inte springa upp till automaten på 4e våningen förän till kafferasten vid halvtio... Kan jag få en av dig så länge?

GRATTIS TIGER PÅ 1-ÅRSDAGEN!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2