... Född: Juli 2007 ... 2
hej hej! Jag har inte varit inloggad på ett tag, har haft fullt upp med att förbereda och fira ettårsdagen igår! men nu är det gjort... bebisen har blivit stor!
hej hej! Jag har inte varit inloggad på ett tag, har haft fullt upp med att förbereda och fira ettårsdagen igår! men nu är det gjort... bebisen har blivit stor!
H e l e n a skrev 2008-07-07 10:47:21 följande:
Grattis själva förresten Helena!
Igår var verkligen nostalgin på topp - ett år sedan jag åkte in till BB, ett år sedan jag fick ryggmärgsbedövning, ett år sedan han föddes... fatta att det gått ett helt år!
Anns krypin skrev 2008-07-07 11:32:20 följande:
jag tänker varenda dag på hur och när syskon ska komma.... men jag känner att det inte är dags än.
stackarn!
hej alla! Nu har jag inte varit här på ett tag igen...
måste bara fråga - Beckah - är du ok? Efter det där mordet igår så blev jag faktiskt lite orolig... nån du känner?
Grattis alla födelsedagsbarn!
Vi hade gemensamt ettårskalas för barnen i föräldragruppen härom dagen. 7 st ettåringar på samma gång... och gissa vem som var vildast? Det blev plötsligt VÄLDIGT tydligt i jämförelse med de andra hur aktiv Caspian är! Herregud!
tittar in snabbt och säger hej. Har på datorn så lite som möjligt nu när det är så varmt... kram på er!
jag blödde också lätt näsblod när jag var liten, det forsade... fick åka till läkaren och "bränna" blodkärlen med nån sorts syra så de krympte och inte var lika ytliga längre.
Både igår (en gång) och idag (två gånger) har Caspian pekat på pottan och visat att han behövt gå dit för att bajsa. Och idag har han dessutom burit fram pottan till mig en gång då han behövde kissa. Häftigt att det plötsligt flyter på så bra! För ett par månader sedan var han alldeles för otålig för att sitta kvar, så då låg jag lite lågt med pottandet, annars har jag satt honom då och då från 8-9 månaders ålder...