Inlägg från: MissHeaven |Visa alla inlägg
  • MissHeaven

... Född: Juli 2007 ... 2

hej hej! Jag har inte varit inloggad på ett tag, har haft fullt upp med att förbereda och fira ettårsdagen igår! men nu är det gjort... bebisen har blivit stor!

• MissHeaven

H e l e n a skrev 2008-07-07 10:47:21 följande:

Hej! Skrev grattis igår, men kan göra det igen - Grattis Caspian! Har du nån Bdb med bilder från firandet måhända?
    Nej tyvärr är så jävla less på min dator nu för tiden att jag inte orkar sitta här mer än absolut nödvändigt. Men tanken har slagit mig att jag borde skaffa en.
  • MissHeaven

Grattis själva förresten Helena!

Igår var verkligen nostalgin på topp - ett år sedan jag åkte in till BB, ett år sedan jag fick ryggmärgsbedövning, ett år sedan han föddes... fatta att det gått ett helt år!

• MissHeaven

Anns krypin skrev 2008-07-07 11:32:20 följande:

Va skall jag laga för mat idag då???? gaah!!!! tänk tänk tänk..neee nån som har någe tips?
    falukorv såklart
  • MissHeaven

jag tänker varenda dag på hur och när syskon ska komma.... men jag känner att det inte är dags än.

• MissHeaven
    jelikan skrev 2008-07-12 11:07:50 följande:
    Idag är det lite spännt här hemma. Sambon fjäskar som fan efter igår/natt.Han åkte iväg vid 19 tiden för att kolla en sak som har med jakt och göra och lovade att komma hem direkt då jag ville städa klart.Kl 03.30 kom han hem inatt skitfull. Hade då ringt 3 ggr och frågat när han kommer hem eftersom jag inte kunde sova och kände mig så besviken och ledsen på honom. Men det sket han i utan han tyckte de var bätte att sitta kvar.Kommer iaf visa honom idag att det är inte ok att göra så när man har familj (är alltid jag som tar hand om Tore ändå men är trött på de nu.) och kan inte bara åka iväg så och supa för att det passar honom. Fjäsk biter inte på mig (om jag inte får tröstshoppa för sisodär 10.000 kr vilket han inte har   )
    helt rätt, det där ska du inte tolerera alls.
  • MissHeaven
    Beckah82 skrev 2008-07-12 08:24:41 följande:
    Sen jag bytte bajsblöjan på Alvin har han lekt själv här, skrotat omkring bland leksakerna utan minsta gnäll eller något. Helt nöjd och glad och inne i sina lekar.Han har lekt helt själv i typ 2 timmar med andra ord. är det lyx eller lyx?
    Jag är glad om jag får fem minuter! Hur kan det vara så olika?
  • MissHeaven

hej alla! Nu har jag inte varit här på ett tag igen...

måste bara fråga - Beckah - är du ok? Efter det där mordet igår så blev jag faktiskt lite orolig... nån du känner?

• MissHeaven

Grattis alla födelsedagsbarn!

Vi hade gemensamt ettårskalas för barnen i föräldragruppen härom dagen. 7 st ettåringar på samma gång... och gissa vem som var vildast? Det blev plötsligt VÄLDIGT tydligt i jämförelse med de andra hur aktiv Caspian är! Herregud!

• MissHeaven

tittar in snabbt och säger hej. Har på datorn så lite som möjligt nu när det är så varmt... kram på er!

• MissHeaven

jag blödde också lätt näsblod när jag var liten, det forsade... fick åka till läkaren och "bränna" blodkärlen med nån sorts syra så de krympte och inte var lika ytliga längre.

• MissHeaven

Både igår (en gång) och idag (två gånger) har Caspian pekat på pottan och visat att han behövt gå dit för att bajsa. Och idag har han dessutom burit fram pottan till mig en gång då han behövde kissa. Häftigt att det plötsligt flyter på så bra! För ett par månader sedan var han alldeles för otålig för att sitta kvar, så då låg jag lite lågt med pottandet, annars har jag satt honom då och då från 8-9 månaders ålder...

• MissHeaven
    zandrisen skrev 2008-08-08 16:49:44 följande:
    Hahahahahaha, jag tror jag döööör! Fick hem nya "Hennes" idag, och är med i deras läsarpanel i detta nummer. Döm av min förvåning när jag upptäcker att Tania också är med i den, OCH ATT DOM BLANDAT IHOP VÅRA INTERVJUER! Jag är gift med Micke och är alltiallo på familjeägda restaurangen, och Tania är socialsekreterare och är gift med min Andreas. VAD ÄR ODDSEN????
    guuuud vad häftigt! ÖÖÖÖDDDEEEETTTT
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2