-
Ingen tripp till västkusten då....Donna69 skrev 2008-07-17 19:26:23 följande:förresten har viplanerat en till tur på "semestern"...till UPPSALA!!! *asg*kuljul för då kommer tomten
-
YeeyDonna69 skrev 2008-07-17 19:48:02 följande:antagligen i aug...som allt annat *fniss*en kompis flyttar dit nästa helg för o jobba. Han dyrkar sessan så vi tänkte åka upp o kolla om han sköter sig...mohahahahajane....de' e' la lika självklart som korvspa' *kiknar*
JAg väntar redan....
Passar den helgen jag pratade om så är det ju helt grymt
-
fniss ja det hade varit nåt...Donna69 skrev 2008-07-17 20:05:12 följande:ja!! egentligen hade det vart soft om jag kunde ta sem o åka ner själv vi får se....
Du & jag
(och Robin)
-
God morgon

-
Morrn, morrn...
Här är det segt som fan idag.
Men det är bara att bita ihop och gå upp när Robin bestämmer sig för att vakna, hihi.
Hur är det med dig då?
-
Ja min gubbe sover oxå...
HAr provat att låta mig sova och att han går upp när han är ledig. Men han vart ju så jävla trött och seg heeeeela dagen (vojne vojne) och Robin bara gnällde efter mamma konstant så jag gick upp en timme efter dom.
Få prova igen om ett tag men inte denna helgen iaf....
Aha dop dags ja, spännande
Själv ska jag in till Gbg idag med familjen och leta efter present till Robin.
-
HAr du aldrig varit på bästkusten

Då är det nog på tiden
Robin fyller ett år på torsdag den 24:e.
Så på onsdag blir det fix med kalas eller ja vi ska bara ha öppet hus, men det kommer nog en hel del folk och grattar. Gubben jobbar sent så han är bara hemma till 13 sen får jag fixa själv....
Men jag är ganska van vid det om man säger så
-
ASGDonna69 skrev 2008-07-19 08:02:29 följande:glöm inte o berätta vad du köpt så jag kan köpa likadant o lite mer därtill för o va bättre än DIIIIIIGmohahahahahahaha
Jag lovar
-
Men fy vad hemskt!!!annki72 skrev 2008-07-19 12:28:23 följande:Idag när jag skulle gå ner i sovrummet och lägga Lilly ramlar jag i trappan med henne i famnen, gjorde allt för att rädda henne och skadade mej själv desto mer Skrek som en stucken gris på hjälp som tur var var min äldsta son inne så han kom och tog Lilly som var jätte rädd, sen hämtade han Johan som fick hjälpa mej upp.Jag är helt blå slagen och har nog en lätt stukning på höger fot, har ont som attan i den, men kan rör den iallfall.Så nu sitter jag här och kommer ingenstans.......Vill oxå partya.... men det får väl vänta nu tills man kan gå igen hahahaha
Tur att det gick bra ändå även om du vart blåslagen.
Själv ska jag definitvit ta några cider ikväll
Men det blir att vara hemma med familjen, jag har varit ute hur mycket som helst den sisita tiden
Party, party
-
Godmorgon