zandrisen skrev 2008-06-19 17:23:38 följande:
Supergrattis till Alexander på 1-årsdagen!Superhektiskt här hemma idag då stora tjejen fyller 5 år imorgon... My godness, vart tar tiden vägen..???!! Iallafall, har trängts med alla andra som tyckte att det var en bra idé att storhandla idag, sen var jag och barnen hos en kompis och käkade lite medans maken åkte och köpte den största studsmatta han kunde hitta, blev rätt dyrt med skyddsnät och sånt, men vi vet ju att hon kommer att blir superglad! Jag har hela tiden vart skeptisk till studmattor pga skaderisken, men maken menar att skyddsnätet sänker risken ganska ordentligt. Hoppas det, vill ju inte vrar värsta hönsmamman, men det är svååårt..! Och så är det ju midsommarafton imorgon också. Sköjigare hade det vart om inte smhi menar att det med största sannolikhet inte kommer att bli varmare än maximalt 17 grader och stor risk för regn
Tänk bara på att de bara får hoppa ETT barn i taget så de inte bryter benen av sig om de råkar komma i otakt.
Jag har en kompis som råkade ut för det och det såg inte så skoj ut. Och killen hon hoppade med blev jätteledsen för han tyckte ju så klart att det var han som brutit hennes ben.
Men det är ju absolut ingen fara med en studsmatta om man är försiktig, hoppar en åt gången och har skyddsnät som ni nu har.
Grattis till femåringen i morrn