... Född: Juli 2007 ... 2
Hoppas Alvin kryar på sig snart.
Angående feber så kräks alltid min äldsta grabb då han får feber.
Lite drygt för han behöver inte ha hög feber alls för att spy.
Hoppas Alvin kryar på sig snart.
Angående feber så kräks alltid min äldsta grabb då han får feber.
Lite drygt för han behöver inte ha hög feber alls för att spy.
Josef e helt crazy.
Han har ju tagit sina första skitvingliga steg och gör de titt som tätt nu,men han vågar inte slappna av så de ser livsfarligt ut då han försöker gå själv
Eller om han står mot något och så är det en möbler kanske max 1m bort, då kanhan få för sig att bara slänga sig över dit.
Han ska hela tiden göra massa saker som han inte alls kan nu, inte konstigt med alla hans blåmärken
Igår börja han dessutom försöka klättra upp i soffan! Han lyckades inte tack o lov, de hoppas ja dröjer ett tag till innan han kan.
Min äldsta grabb var väldigt tidig med att gå osv men han var oxå väldigt stadig, när han blev 11mån gick han hur bra som helst, mellersta, Saga gick sina första egna steg strax innan 15månader. Hade då gått runt möbler i över 5 månader. Så hon var stadig.
Josef hade inte ens gått runt möbler en vecka då han släppte taget första gången, så förstå vingelheten
beckah: nej tack =) Gnäll är vår vardag här tyvärr. Josef har hett temprament å blir sur extremt lätt. Så de räcker med honom =)
Modig och dumdristig tror jag nog att Josef är
no more kids for me.
hualigen.
Jag har NOLL bebissug alls.
Känns sååååååååååå ledsamt å säga de, men de här året med Josef har vart så extremt jättejobbigt och är de fortfarande.
Helena: Jo sjukor har de vart en hel del, men nu känns de som en fis i rymden. Nu är de hans temprament å humör som är fruktansvärt jobbigt. Det blir typ bara värre å värre.
Helena: Uschja, milt sagt.
Spec-bvc uttryckte sig " en pojke med hett temprament och mkt stark vilja".
Mot mig e han helt sajko. Spec-bvc kallar honom att vara extremt mammig. EN person förutom migoch hans pappa har fåtthålla honom utan ren panik å gråt. Första 11månaderna var de BARA jag som fick hålla, men sista månaden får hans pappa även hålla honom. ( tack o lov ).
Men trots sin mammighet så kan han va sååååååååå grinig å förbannad när han e hos mig..
Ja just,är det något av era barn som bits?
Tex om jag sätter Josef i mitt knä å ska klä på honom så blir han skitarg å försöker bita mig i ren ilska. Detta är något han nyligen börjat med.
Sen har han även börjat visa dumma tendenser enligt mig, han har vid några tillfällen nu när han blivit arg. Lagt sig ner på magen å dunkat huvudet i golvet!!
När han var mindre slängde han sig våldsamt bakåt vid ilska, de har även börjat komma tillbaka lite nu.
De enda jag hört kan bero på att barn bits är att de inte får uppmärksamhet, men de får Josef verkligen. Säkert minst 90% av alla vakentid. Så de kan inte bero på det.
jessa: njut =)
Man vet aldrig hur nästa blir =) Mina 3 barn är HELT olika i sättet att vara. Min mellersta som bara är 18mån äldre än Josef var HELLUGN, låg på rygg stilla i 9 månader i timmar utan missnöje. HELLUGN totalt. Josef har aldrig kunnat lega stilla å va nöjd..
Inte ens mina närmsta vänner som Josef träffat mkt får hålla honom. Eller som en mamma på gården som vi träffar säkerligen 5-6 dgr i veckan i iaf minst 1 timma varje dag, får hålla honom. Han blir helt galen.
Får se hur de blir med dagis.. 4e aug börjar han