... Född: Juli 2007 ... 2
MUPP jag ska åka upp och ställa en sån bygglampa på eran gräsmatta som lyser in i erat sovrum
mpuhahahahahah
MUPP jag ska åka upp och ställa en sån bygglampa på eran gräsmatta som lyser in i erat sovrum
mpuhahahahahah
Du lär ju märka när jag har vart där haha
![]()
Här har vi tyävrr inget ur och skur dagis...skittrist
Men vi har montesori , waldorf, två eller tre kristna och sen har vi ju det som molly ska gå på som är privat men kör samma grej som kommunen om jag inte fattat fel.
Nja småfis och småfis
Molly drar 80-86 nu och 22 på skor
Mössor köper jag endast dom som är snygga så får hon ha dom som reagge hatt om dom är för stora ![]()
MÖÖPP MÖÖÖPP
Jaghar köpt regnkläder i 80 men kommer köpa overall i 86 till att börja med
![]()
Molly
Kläder: 80-86
Skor: 22
Jag
Kläder: 38/40
Skor: 40-41
Längd:173 cm
Vikt: 67 cm
Bh storleken har jag inte en jäkla susning om....har inte köpt bh sen jag var gravid med Molly, det är nog dags
Får göra det när jag blir rik
Större mindre??
Mina hänger nere vid naveln så jag brukar inte titta på doms å ofta nu för tiden.
Lägger jag mig på sidan får jag akta mig så att jag inte lägger mig på dom 
Jag hatar mina boobies just at the moment
Men nu flickor behöver jag ett seriös råd.
Jag har ju satt Molly på en privat förskola (men med samma inriktning som kommunen) och vi var där igår och spanade lite.
Då fick jag reda på att det är 30 barn varav mestadels 07:or. 5 fröknar.
Väldigt små ytor både inne och ute.
Så jag känner liksom att fannej jag vill inte ha henne där.
Hon står på omplacering men det blir inte aktuellt förän kanske 1 oktober och då har hon bara hunnit gå två veckor på den första förskolan.
Men det fanns plats på ett annat dagis som ligger åt helevete åt fel håll men det kanske är bättre där så jag ska väl åka upp och titta tänkte jag.
Hur ska jag göra?
Sätta henne på det andra dagiset i väntan på omplacering eller sätta henne på dagiset som bara skriker oordning och där det enligt mig är alldeles för många barn på väldigt små ytor.
HJÄLP jag är askluven
Molly har antingen bara blöja eller så har hon delad pyjamas för jag får byta på henne en eller två gånger per natt för hon dricker fortfarande välling på natten.