Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Donna69 skrev 2008-06-30 07:05:02 följande:
    Anns krypin skrev 2008-06-30 06:10:27 följande:
    hahahahahahahahahahahahahahahahastackars dig som MÅSTE dricka kaffe...det behövs nog terapi.......*asg*
    LIPAR..................bläääääääää

ska börja me OBOY!!!!
  • Anns krypin

Har jag ett tvångs beteende??? man kan undra... ha ha

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-06-30 07:13:14 följande:
    Anns krypin skrev 2008-06-30 07:09:37 följande:
    *asg*aaahh, vem har inte tvångsbeteende när det gäller morgon kaffet??*slurp-slurp*
    PUH!!! trodde att jag var helt å sidosatt på torken eller nått, huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jag är trött som en hel flock me gnur...jäkla unge ge dej bli så trött att du somnar på golvet.. gnäll gnäll... orka va på golvet me henne nu, hon jusar mej som klätter träd..
  • Anns krypin

Vart i hellskotta är alla????? ligg för bövelen INTE å soooov!!!!!! *sliter i ut protesen i truten som jag INTE än har* JAG kräver att minst 1 st männske te är vaken, nu när Elin gumman är vaken å kaffekaskar me jag så är bra men 3 kant är inte fel *hahahaha*

• Anns krypin

Vart helt tyst här hemma, vart orolig å leta rätt på min.. DÅ sitter hon å glor på TV!!!! gaaaaaaaaaaah, nu är hon här i köket igen.. nästa gång letar ja inte efter henne, (kanske) haha.. guuud min hjärna är äppelmos blääääääää... har 2 ton grus i ögonen å håret är som svinto i nån konstig kudd frisyr!!! KUDDE?? åååååå guuud så gött .................

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-06-30 07:20:24 följande:
    Anns krypin skrev 2008-06-30 07:18:12 följande:
    jane är vaken medoss!! wiiiiieeeejag är faktiskt lite trött med. viktoria va vaken mellan 2-04:30....jag kundefasen inte somnaom....blääääääääääää
    Tjohoooooo coolt

va hon vaken under den tiden??????? det är fan dödens jobbit , huuuuu.. fattar då att du är mega trött du me...
  • Anns krypin

Käre GUD, ber dej på mina feta bara knän att ta hit John Blund å strö 22 ton sömn pulver i minis ögon..Det är inte mycket jag ber om men det är det ÄNDA!!!

• Anns krypin
    Vos skrev 2008-06-30 07:24:56 följande:
    Halloj
    "Vinkar" heeej.. nice 2 ci u.. va snäll mot elin nu hon har vart vaken halva natten , själv sitter jag å ber till GUD ett nytt intresse jag skall prova på *L*
  • Anns krypin

Finular på att fläta minis enorma kaluffs idag.... BARA för att få se hur LITE hår mini stackarn har , hahaha

• Anns krypin

rutten i magen??? fi fan... tror ja avstår då kan ja lika bra be bonden komma hit å sprida i trädgården asg....

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2