Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

vart hittar jagpriser för postgång?? *muttrar*

ska kolla pris för en bok på 600gr.....

• Donna69
    Donna69 skrev 2008-08-13 20:19:43 följande:
    vart hittar jagpriser för postgång?? *muttrar*ska kolla pris för en bok på 600gr.....
    doooooh....posten.se kanske??mohahahahaaha
  • Donna69
    veronicaq skrev 2008-08-13 21:09:19 följande:
    äsch ja då....34a e jag typ.. small iaf lr xsmall..beror... 36 i skor. 160 lång 55kg.............................................. ...........
    *bitchslap*
  • Donna69

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-14 23:18:06 följande:

ha ha. men Isabel har ju faktiskt hull så det räcker och blir över kolla in låren 74 lång och 10390g, hehe
    naaaaaaaw

såna goselår har sessan med!!! *kärlek*
  • Donna69

sol;är det 3-dgrs feber el? borde du inte åka in o få hjälp med att ta ner febern?? bara undrar.....

• Donna69
    jennsans skrev 2008-08-15 22:16:00 följande:
    har som tur är tagit bilder med både digitalkameran och mobiltelefonen och telefonen är inte tömd så det är ju inte månader i utvecklingen som vi inte har något kort alls ifrån + att jag nu laddat ner de bilder jag hade på bdb från de månaderna.. tur det iaf.. men ändå så besviken på mig själv o hoppas in i det sista att jag missat någon skiva någonstans som jag hittar snart.. *hoppas o tror, men med min tur är det inte så*
    o nooo! gumman lilla....=(
    ring släkt o vänner som kanske har nåt!!
  • Donna69

nu har tösabiten somnat om så nu blire kaffe o sen om några timmar - kristinehamn!

• Donna69
    jennsans skrev 2008-08-16 18:55:23 följande:
    donna: tack för omtanken! hittade tack och lov en skiva till med bilder så nu är det lite i april/maj som saknas.. men det är inte så mycket.. hurra!!!
    [/citat]

luuugnt sweety

Anns krypin skrev 2008-08-16 21:24:05 följande:
    [citat]
    Gokväll kikar in å talar om bara att jag lever, väldans trött å såå... Jäkla rännande på jobbet å kom inte å säg att gamla är slöa å inte orkar ränna , ja är snart 34 å orkar inte jaga efter en dam på 87 bast som tror sej se en liten pojke ute i parken... *L* vi har trädgård på jobbet men inte en park me karuseller... tog mej 15 min innan ja fick tanta å stanna å vila för fiiiiiifasen det behövde jag!!!!!Nu har jag sett sommarkrysset å drägglat på Håkan Hemlin hahaha, sikken jälla pudding....hejhopp tjarååååå
    *pust*
    borde såna tanter få bo där??

vad är sommerkrysset???
  • Donna69

när börjar skolorna??? för de mindre?

tänkte bara när det är mänskligt o åka till lek o bus....

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-17 09:53:46 följande:

sommarkrysset på 4:an me gry forsell *L*
    ????

oki, aldrig hört talas om. ASG

men det gör inget....gillar inte gry
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2