Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-08-17 09:58:45 följande:

hahahaha jag diggar henne *S* det är musik å sång, man får ledtrådar å så till korsordet, sen kan folk som ringer in vinna pengar...
    aha!!bingo-wannabe program??? kanske vore nåt okika på iaf!!
  • Donna69
    Mum23 skrev 2008-08-17 10:58:24 följande:
    Beklagar mig lite till då när jag ändå håller på.Jag har varit illamående nu i 2 veckor, dessutom springer jag på toan direkt efter maten. Har ju gallsten så jag antar att det är därför, men f-n vad det tar på krafterna!!!!!!!Nu ska jag försöka att inte beklaga mig mer idag
    EN MASSA PUSSAR TILL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Donna69
    Jessa6 skrev 2008-08-17 16:57:48 följande:
    Goddagens allihopa!Då har man varit på akuten 5 timmar med Elias idag då. Förkylningen satte sig på luftrören iallafall och när han andningen låg på 70/min åkte vi in. Inhalerades och fick medicin. Tog prover som var ganska ok. Efter 5 h fick vi åka hem med en herkules och köpa medicin för 250 spänn. Nu får vi ringa dagiset i morgon bitti och skjuta upp inskolningen med en vecka, hoppas det är ok...
    men usch=(
  • Donna69
    Mum23 skrev 2008-08-18 08:55:00 följande:
    Godmorgon! Ja, det var ovanligt att inte Ann eller Donna var först ut idag. Kanske sitter de och dricker kaffe tillsammans idag??
    Lycka till med Micks inskolning! Själv är jag så blödig så jag är INTE den ultimata mamman vid inskolning, gråter så fort jag går runt hörnet.....
    Skolade in första barnet själv.
    Andra barnet började jag skola in men det gick så dåligt att pappa fick ta över och då gick det på ett kick. Så planen blir nog att pappa får skola in lillgrabben nästa höst.
    sessan vaknade 6:15 så det vart ingen *mamma-kaffe-fl-tid* imorse.

jag vägrar ta inskolning....skulle ALDRIG fixa det.....
  • Donna69

Börjat på dagis:
    Molly Aug-08
    Josef Aug-08

Planerad dagisstart:
    Theo Jan -09 (Ur och skur)
    Jennsans Alexander jan -09 (dagmamma)
    Sessan Nov -08 (vanligt dagis???) har ej fått svar än

• Donna69

bryter alla listor....

HEEEEEEEEEEEEEEJ

mår alla bra?
    varför?
    hur?

• Donna69

jihaaaaaaa

några vakna pigga själar iaf!!!

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-19 08:02:41 följande:

Elin din lilla gumma!!! dej kan man lita på hahahaha, vart var du i morse när JAG behövde fika dejt??? vavavava
    jag låg o killa naveln, lyssna fågel-jävlarna som kvittrade så himla störande...*asg*
  • Donna69
    Beckah82 skrev 2008-08-19 08:04:00 följande:
    Vem bjur på kaffe?Just ja...det kan jag göra...blev precis klart meen bara 4 koppar så skynda att paxa.
    bara 4?????????

din snåååle.......*muttrar*
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-19 08:07:44 följande:

hahahaha samla navelludd *ASG*
    jepp!! ska stoppa en kudde
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2