Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Victor var sjuk rätt mycket första året eller två åren efter det typ 1 gång per år.

Nu minns jag inte när han var sjuk sist? Tror det var i maj förra året. När han blev rejält sjuk med buksmärtor och akutenbesök osv om någon minns det. Skrev rätt mycket om det då iaf.

Kan inte minnas att han varit sjuk sen dess. Inte jag själv heller tror jag. Bara matförgiftad 2 gånger i ett dygn vardera.

Annars har jag glömt.

Alvin däremot har varit sjuk 2 gånger, två öroninflammationer.

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82

Jag måste börja träna... shit vad har hänt lixom... jag har fått mage som i vecka 25 eller något! Iofs ska jag ha mens på fredag så det är ju delvis därför men inte bara, har fött fläsk om ligger som en ring kring mage och häfter. Dessutom väger jag 60 kilo nu.

Får ta tag i mig själv och fixa detta tror jag

• Beckah82
    pilliss skrev 2008-08-06 11:20:52 följande:
    tack.lade den i mitt galleri.är den ok? står ditt namn i mitten...
    Ja självklart den är till för att sno
  • Beckah82
    Milla med killar skrev 2008-08-06 18:35:28 följande:
    Jag räknade föresten hur många dagar sen jag hade mens46!!!(Brukar ha max 32)Mysko...jag fick ju tillbaka mensen i juni för första gången. Var eran andra mens efter förlossning konstig?
    Nej inte min men vet att det varit så där i flera månader för många andra
  • Beckah82

Jag är lite bebissugen (som alltid hehe) men jag är inte så sugen på att vara gravid just nu och inte så sugen på att få ett till barn för tillfället.

Jag skulle hemskt gärna vilja jobba nu. Klättrar på väggarna typ och står knappt ut med att gå hemma längre. Sommaren har varit fruktansvärt långtråkig också.

Om jag inte får jobb direkt så finns det ju iallafall öppna förkolan och sådant snart men på sommaren är det dött.

Så som sagt...en graviditet är inte så lockande än på ett år eller två. Men inte fööör länge heller vill inte "börja om från början" en gång till...

• Beckah82
    Lindisen81 skrev 2008-08-06 19:03:49 följande:
    Inez tackar för namnsdags-gratulationerna!En undran... när kontaktar man sjukvården vid feber?Inez har haft feber sedan igår morse, mellan 38-39,2 har hon legat. igår åt hon rätt ok med mat. idag endast gröt till frukost samt en halv banan till mellanmål. hon är ledsen, skriker, ser att en tand verkar ha spruckit upp. hon är något svullen runt ögat samt lite röd i... är det bara att avvakta ett par dagar? hon har druckit lite vatten, men inte så mkt som hon brukar. välling vill hon absolut inte ha. nu sover hon äntligen för natten (hoppas jag)...
    Du behöver inte ringa om hon inte:

Har väldigt ont
    Spyr/diarré:ar tokmycket så hon blir uttorkad
    Vägrar dricka totalt
    Är slö/svår att få kontakt med

Bara feber i sig är inget att ringa för i den här åldern
  • Beckah82
    rullgardinsflikkan skrev 2008-08-06 19:29:23 följande:
    Sjukvårdsupplysningen is da shit!
    o yes! *stamkund*
  • Beckah82
    Anns krypin skrev 2008-08-06 20:47:59 följande:
    Hej tjejer.. Har ALDRIG vart me om att Johanna har skrikit å gråtit efter sin välling, vägra nästan sova.. shiiit, jag fick lov å sjunga för henne under tiden hon knöla grät å kröp på mej till slut fick ja henne att ligga i famnen så hon somna under sin mors sång *L* Men fyyy, alltså hon hade bara sovit ca timme å en kvart hemma idag, pappa sövde henne.. antingen var hon mega övertrött eller så börjar flicka bli större å där me mera krångel.. Får se i morron kväll igen sen.. Jag börja nästa gråta ja me för hon skrek å skrek huuuuuuuuu
    Kanske törstig?
  • Beckah82
    Anns krypin skrev 2008-08-07 05:31:23 följande:
    hon hade druckit välling & vatten
    Jaha hon hade druckit vatten, ja då var det inte det Välling dock kan man bli jättetörstig av. Hopas iaf det var en engångsgrej.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2