Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

ni snackar småskit!! hahahaha Ann strl 52 å 39 i skor HAHAHAHAHAHAHHA smaka på den *ASG*

• Anns krypin
    jelikan skrev 2008-08-13 18:44:48 följande:
    Haha, här har du en som drar 36/38 och 38-39 i skor!
    skrattar småååååfiiiis Men visst är vi lika goa för det??? *L*
  • Anns krypin

Morning girls.... Jag är uppe nu å försööööker få korkgluggar att öppna sej... gaaaaaaah... kaffe finns som tur är...

mulet idag just nu å fanken det blåser oxå , då blire risk å förstöra min frisyyyyr juh!!!! morrar.. om det inte är blåst så äre regn om dagar HUR KUL ÄR DET`?? NOT..............

Elin?? kan du gissa på en skala vart min gubbe skall idag??? hahahaha, det börjar på B å slutar på tema *ASG*

Jag blir hemma å pular...... vart skall inte sleven vara om inte i grytan hahahahahaha

• Anns krypin

HAHAHA jag glömde kökspappers rullen på rumsbordet igår , DEN hitta Johanna nyss.... tyckte fasen att det var så tyst å fröjdsamt... Johanna kolla lite hur lååååång en köksrulle är ASG dsen var låååååång.. Höll på att skratta ihjäl mej , hon såg så himla nöjd ut hahaha, satt så fint i soffan å drog ut papper å slet å rev.. Jädra busunge haha

• Anns krypin

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-14 06:58:41 följande:

hahahadet är ungefär som Adam och Isabel häromdan. Sambon är ju hemma nu och han hörde hur barnen skrattade så i Isabels rum. han tittar in och då sitter Isabel mitt i rummet och Adam har hällt ut alla hennes leksaker (mycket) runt henne så hon inte kommer nånstans typ. Hon sitter där och skrattar och Adam står utanför ringen med leksaker och ropa: Du kan inte ta mig!!
    gapskratt, det är företagsamhet det hahahaha, gulliga dem hahaha
  • Anns krypin
    veronicaq skrev 2008-08-14 09:24:29 följande:
    Idag är Tigers första ensamma dag hos dagmamman Vi gick in. så fick han en puss och så vände jag mej om och vinka och sa hejdå.. Han titta lite konstigt och så sa han sitt standrard ord  AAH..Sen gick jag. lyssnade utanför men han va såglad där inne och "prata" och hade sej... Me so H A P P Y Jag ska hämta han där vid 2tiden... så jag har nästan en heldag själv !!! Fast jag håller på och tvättar. Men ska passa på att sova lite emellan tvättningarna
    Men va spännande, det går jue toppen för din Tiger Gud så kul, jag väntar än på å höra om dagis plats åt Johanna , här hos oss äre 4 mån väntetid *suck* tur att guben är hemma..
  • Anns krypin

Äre dags tro att köpa höstkläder??

Idag känns det som att hösten är på intågande..........

• Anns krypin
    veronicaq skrev 2008-08-14 09:45:49 följande:
    vi har att man får ställa sig i kö max 7 månader innan... så jag gjorde det redan i januari
    Å fasen... dagisbarnen här måste va 1år när dem får börja på dagis, guben å jag va lite sena å lata på att ansöka om det.. suckar... men just nu äre gött å ha henne hemma.. Vill ju att hon kan gå lite innan hon börjar på dagiset så hon kan springa undan huliganerna *ASG* (skojar mest)
  • Anns krypin
    veronicaq skrev 2008-08-14 09:46:33 följande:
    ja tyväärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....cashen rullan in lika fort som dom rullar ut
    trist me höst juh.. Suckar... fasen.. vilken strl skall man kolla på, nu använder hon strl 80... suck får väl kolla på en höstjacka i 86 då... ååååååååå

vill inte ha hööööst. haru tips på vart man kan hitta bra jackor?? vill fan inte rosa å rosa å rosa... liksom
  • Anns krypin

H e l e n a skrev 2008-08-14 11:36:57 följande:

En liten fråga:Vad har era små på sig när de sover?! Om ni dessutom vet hur varmt det är i sovrummet vill jag gärna veta det med! Eskil förvånar både sin pappa och mig genom att vilja sova i enbart linne/t-shirt och blöja (21 grader i rummet för det mesta). Vi vuxna sover i underkläder plus täcke. Försöker testa att lägga på honom filt/täcke men han sparkar snabbt av sig den/det. Kan förstå att han är varm då han precis lagt sig på kvällen, men framåt morgontimmarna? Så hur är det för er andra?
    Min lilla sover i t-shirt å blöja sparkar av sej filten hennes under kvällen å natten.. lägger man på filt igen så sparkas den av...hon sover gott även på morgonkvisten... vi har 21-22 grader i vårat sovrum
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2