Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-07-23 07:33:30 följande:
    skrattar, klartb du kan få av mej har en pumptermos på bordet här *S* Jobbas det idag??
    Åh, tackar! Pumptermos är icke att förakta Jobbar tredje dagen efter 5 veckors semester, går liiiite trögt...
  • zandrisen

Jobbar heltid sen april, så jag hann jobba lite innan semestern... Man vänjer sig på nåt vis, men det är HEMSKT i början!

• zandrisen
    rullgardinsflikkan skrev 2008-07-23 21:25:35 följande:
    TJOLAHO FLICKS Här har jag nog aldrig skrivit tror jag inte men nu flummar jag inte här också tänkt jag. Skriver typ ingenting på FL längre av diverse anledningar men några trådar kan man ju lalla i...Ooooom det är ok förståss krams  
    Hej stumpilumpi! Kul att "se" dig!

mammab, underbar liten kille! Bebissjuk är bara förnamnet, men jag får väl snika till mig
    en snuttestund med andras bebisar istället, haha...

GRATTIS ROBIN!

• zandrisen
    Anns krypin skrev 2008-07-24 07:19:11 följande:
    skrattar så jag döööör, nästan 1 timme senare å ingen har skrivit!!! MOBBING!!!
    Mobbing, det är det när du loggar ut innan jag hunnit skriva och få mig en kopp kaffe... *hmpf* Angående haklappar och tajta tröjor så är Mick precis lika! Kanske lite klaustrofobi? Jag funderar på om Mick kanske "minns" förlossningen, den var ju ganska segdragen och han var ju minst sagt klämd Fundersam
  • zandrisen
    Anns krypin skrev 2008-07-24 12:38:40 följande:
    skall banne mej skaffa bjällra te dej så jag inte missar dej *asg* det där me hakisar , nått äre ialla fall , hon oxtokig å gråter å sliter sen senare i en del vissa tröjor..Kan du uppfinna strumpor som sen kan sitta kvar på foten?? funderar skarpt på att tatuera dit nån strumpa på Johanna *ASG*
    Hahahaha, hade faktiskt bjällra runt halsen när jag var liten, var en rymmare och morsan hade dresserad vår toksnälla labrador att lyssna efter mig och komma och mota hem mig igen Strumpor är omöjligt på Mick om han inte har skor över, han drar av dom och kryker runt med dom i munnen! "Om en strumpa är försvunnen, så har Micken den i munnen..."
  • zandrisen
    Anns krypin skrev 2008-07-24 13:27:20 följande:
    gapskrattar, då är alla barn så.. trodde att johanna va tossig eftersom hon alltid har en strumpa i näven eller så.. MJUKGLASS??????? vaaaaaaaaaaaaaaa bjuuuud för jag smääälter bort hahaha
    *mailar lite glass* Äsch, smälte på vägen,sorry!
  • zandrisen
    Milla med killar skrev 2008-07-24 16:08:02 följande:
    Grattis igen alla barnSjälv har jag lyckas bliit magsjuk/matförgiftad såjag har INTE varit pigg med feber och ont i kroppen med. Bättre idag men helt utslagen igår. Mina stackars barn fick passa varandra medans jag hasade mig runt här. Ujuj inte lätt att vara sjuk med fyra ungar hemma. Tack och lov för mina stora änglar*Lööööve*Nu försvann det 2 kg till..hm...
    Fyyyy vad jobbigt när det är sommar å varmt! Hoppas du blir frisk bums!
  • zandrisen
    mrsbygg skrev 2008-07-24 19:07:12 följande:
    WOHO jag kan amma!!! *överlycklig*haft super ångest och mått skit för jag trodde amningen skulle skita sig även denna gång. men den funkar utmärkt! mina bröst har läkt och jag har låtit bvc kikat idag och hon tyckte att amningen såg jätte fin ut och att vi skulle fixa det galant. känns så jävla bra!tvungen å skriva av mig lite hehe...
    YEY! Fan va skönt!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2