Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Tror att jag kanske lyckats blocka henne nu... kanske iaf. I vilket fall som helst så kan numera bara vänner kommentera bilder efter att även Alvin fått sig en skopa från en anonym  mycket på en och samma dag.

Iallafall så fick jag ett väldigt behagligt mail som fick mina mungipor att vandra uppåt igen visningsbilden gjorde henne rättvisa om man säger så hehe tur för henne att hon var snabb att ändra den

Jag gjorde så att jag gick in på sidan "vänner" där finns också en knapp "lägg till vän" så man kan välja vän, bevaka och blockera, så man behövde inte gå in på personens sida.

Första gången funkade det inte för hon kom och skrev igen men det verkar hittills som att det funkade när jag provade andra gången.

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82
    pilliss skrev 2008-06-07 18:41:33 följande:
    hur länge brukar värmeutslag på barn stanna kvar?vilka ställen är vanligast?nån som vet???
    De kan sitta rätt länge ibland. Vanliga ställen är ju varma fuktiga veck ... hals, ljumskar, armhålor osv
  • Beckah82

Fast det kanske hjälper att parta också? under några goa timmar kanske man släpper oron lite grann

• Beckah82

Roligt att han börjat krypa traskandet kan säkert komma plötsligt så det finns goda chanser ännu att hinna lära sig före förskolestart

Blir det kalas nu i helgen för ettåringen då mysigt men läskigt att tiden gått så fort.

• Beckah82
    solstraalen skrev 2008-06-09 07:50:16 följande:
    Ja vi får se när han går Att inte kunna "skynda på" tror vi inte på.Vi"tränar" med honom varje dag numera, genom att hålla honom händerna å låta honom gå och han blir duktigare å duktigare så jag tror att det funkar Japps på lördag blir det kalas, hjälp vart tog tiden vägen!?
    Fast (jag tar för givet nu att han tycker det är roligt) det är ju mer att man leker med barnet, ser det inte riktigt som träning
  • Beckah82

Wiiiie nu har jag fått mina tider! Halka, stadskörning coh uppkörning

halkan imorgon och stadskörning nästa vecka och sen ett tag efter blir det uppkörning

Glaaaad

• Beckah82
    Prinsessan Zelda skrev 2008-06-09 15:33:04 följande:
    hej hej. tittar in lite snabbt. har i usa ar det varmt nu!! ar val 30-35 grader och fuktigt. kan inte vara ute. sitter inne med ac, he he. har redan shoppat en del klader. fick 500 dollar av far min british airways slarvade bort bilstolen sa vi fick 100 dollar i kompensation, och bilstolen hade jag kopt beggad for ca 30kr. sen kom de med bilstolen hem hit dagen efter sa dar tjanade jag massa pengar, he he.ska ut och shoppa lite mer idag, maste kopa en till resvaska till hemresan sen
    ojojoj hehe du tjänade en hacka där ja Kul med shopping också. Jag är inte alllllllsss avis
  • Beckah82

Hihihi va skojigt jag haft idag Gjort halkan stadskörning nästa vecka och snaaaart uppkörning!

• Beckah82
    Lindisen81 skrev 2008-06-10 21:00:08 följande:
    sol: håller tummarna då för operation.... min sambos mamma har gjort en sådan... ingen kul läkeprocess och man kan knappt ätaefteråt... men men kanske är olika. hoppas du får ordning på vikten och får må bra.idag, klockan 19.05, reste sig Inez upp själv för första gången mot en möbel! Förut har hon rest sig när hon haft stöd mot mitt eller Johans ben typ och stått så, men nu helt själv när vi inte ens va bredvid. hon stog så en stund sedan tog hon tre stapplande steg längs möbeln och va sååå glad!
    härligt! så skoj!
  • Beckah82

Min tanke är också törst (avhjälps med vatten) med tanke på hur varmt det varit. Hon kanske bara behöver mer vätska helt enkelt.

Hoppas det går ordna iaf så hon sover utan ätande igen

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2