Inlägg från: misan84 |Visa alla inlägg
  • misan84

... Född: Juli 2007 ... 2

Min unge har börjat vakna vid 6 nu:( innan sov han alltid till 8 ju huuuuuuuu...

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • misan84
    Anns krypin skrev 2008-07-05 07:10:03 följande:
    Visst äre knepit när dem börjar ändra på sej?? Hmmm man kommer ur rytmen typ..
    Ja fy o trött blir man hehe är ingen morgonmänniska heller hehe. Tur det finns kaffe!!!
  • misan84
    jelikan skrev 2008-07-05 08:18:11 följande:
    Grattis Alvin!Här satt man och matade en liten Tore med gröt vid 05.40. Han har börjat vilja äte mellan 05-06 efter att jag slutade morgon amma men somnar om efter gröten och sover till ca 07-08 beroende på när han vaknar.
    Oj men kan du inte ge han välling då istället? känns jobbigt o mata med gröt sååå tidigt..
  • misan84
    solstraalen skrev 2008-07-10 13:07:26 följande:
    Sådär, hemkommen från frissan =)För den som vill se så kan man kikainutihuvudet.blogspot.com/Fick även se de med mina lockar å de kändes oxå skitbra =)ÄNTLIGEN en frisyr som inte alla andra har
    Jätte fint o shit vad smal du blivit!! Syns speciellt på ansiktet tycker jag. Duktig du är tjejen!!!!

Hampes sov o matvanor:

07-08 vaknar och äter då en portion gröt o en smörgås

10.00 frukt mellis eller macka

12.00 äter middag antingen burk eller hemlagat sover sedan 2-3 timmar

16.00 äter middag igen samma som innan

19.00 tar en flaska välling (just  nu havrevälling för magen) och sen sover han hela natten efter det.
  • misan84
    Halvblod skrev 2008-07-11 12:04:46 följande:
    Hej hej.Usch, jag blev så jävla magsjuk igår kväll och satt på toa och hade värsta kramperna. Det kändes som när jag hade värkar så jag blev nästan orolig ett tag att jag faktiskt var ovetande gravis och höll på att föda Ett tag var jag inte långt ifrån att åka in för när jag väl var tömd så hade jag så ont att jag inte kunde kissa.Idag är jag okej så länge jag inte äter men så fort magen fick i sig en liten macka så var jag tillbaka på toa igen.I eftermiddag ska vi åka ner till Landskrona-karnevalen så jag undrar hur jag ska klara att gå förbi alla dessa godsaker utan att smaka Idag var vi på 1-årskontrollen och lillaskruttan hade gått upp dåligt igen, bara 70g på en månad så nu väger hon 8770g och är 76cm lång. Ska dit igen om 3månader för att hålla koll men sköterskan är inte orolig eftersom hon vet hur aktiv Leia är.
    precis som hampe. han hade gått upp 70 gram med o väger 8340gram o är 71cm. men som sagt dem rör sig mycket nu. Vi ska med tillbaka om en månad o ta sprutan för han var förkyld sist. O en extra vägning med.
  • misan84
    Anns krypin skrev 2008-07-11 14:00:32 följande:
    Nu när jag var ute så vräkte regnet ner, NU när ja väl kom in me Johanna så sluta det å regna!!!! KNÄPPT juh!!!!! :-q
    samma här både jag o hampe blev genomblöta så nu sover han gott o jag har precis fått av alla blöta kläder o nuuuuu är det ljust ute o regnet är borta bläääää
  • misan84
    Donna69 skrev 2008-07-12 15:12:54 följande:
    blixtnedslag i lessebo...*huga*
    Där bor jag:( såå hemskt.... Hörde alla ambulanser innan o en kompis till oss är en av dem som körde ambulansen. Fruktansvärt:(

Hampe han är med självständig nu. Får nästan tvinga han att leka med oss:) han leker ju runt oss hela tiden men man kan göra vad som. som laga mat baka osv. gött det
  • misan84
    Donna69 skrev 2008-07-12 15:20:28 följande:
    mmmm tänkte på dig direkt
    gulle du som minns vart jag bor:) Hoppas det inte gick ordentligt illa för dem bara fyy
  • misan84
    Donna69 skrev 2008-07-12 15:23:38 följande:
    klart jag minns!!!! *fniss*vi har ju en framtida dejt när jag ska till vxj

ja bara skrik när du är här hehe är i stan var o varannan dag:)

Har jobbat inatt o har två nätter kvar huuuuu. O man kunde ju inte direkt sova i det åskvädret som var fyyy får ta o vila om en stund igen kanske. eller får jag leka rövare med de boende inatt så dem håller mig vaken hehe...

zelda go unge du har:) men det är nog bra att hon inte får komma upp då Är så sugen på nästa nu men man funderar ju mycket på hur dem ska vara mot varann sen:) men sånt man inte ska grunna på antar jag

• misan84

Hampe vägde 8340gram o var 71cm lång bara på 1 års kontrollen.... Liten kille:)

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2