Inlägg från: rullgardinsflikkan |Visa alla inlägg
  • rullgardinsflikkan

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-08-14 19:18:09 följande:
    Du det där me vikt är bara siffror... jag är själv i situationen att 20kg bort från mej skulle göra mej gladare å ha mindre ont i rygg å höft..Men en sak, man är den man är hur man än ser ut....
    WORD!
  • rullgardinsflikkan

Molly hade 13,?? när vi va och köpte skor precis efter hennes ett årsdag men skorna hon är lätt för stora..

Men men dom på skoaffären sa att det inte va någon idé att köpa mindre fr dom kommer hon växa ur innan hon börjar dagis så det är la bäst att lyssna.

På hennes adidas skor har hon nog tom 23 tror jag

• rullgardinsflikkan

Jag börjar: Molly Aug-08

Börjat på dagis:

Planerad dagisstart: Theo Jan -09

• rullgardinsflikkan
    Börjat på dagis:
    Josef Aug-08

Planerad dagisstart:
    Theo Jan -09 (Ur och skur)
    Jennsans Alexander jan -09 (dagmamma)
    Sessan Nov -08 (vanligt dagis???) har ej fått svar än
    Nasse01, Linus, Aug-08 25/8 inskolning 20/8
    Gbgmorsans Melvin Aug-09 (vet ej dagis ännu)
    Rullis Molly Aug-08

Hon har ju inte börjat än...därför jag skrev henne på vi ska börja
  • rullgardinsflikkan

Molly får också vatten efter sin välling
    Är omöjlig att borsta tänderna på..precis som sin bror. Så här sker det i stort sett med tvång skittrist fast det kommer bli bättre...det blev det på albin och det kommer det bli med molly också.

Jennsan...PÖSS

• rullgardinsflikkan

Jag vill nog promt säga att det beror helt på tandläkarn om man får tandläkarskräck eller inte.

Detta är inget jag skryter om MEN Albin har lagat fem hål.
    Inte för att jag borstar dåligt, inte för att han äter mycket godis eller dricker för mycket saft. Utan för att han har grymt dåliga tänder. Precis som jag hade när jag va liten.

Men det jag ville komma till är att Albin inte har någon tandläkar skräck alls, inte har skrikit en endaste gång och hoppar glatt in genom dörren när han ska till tandläkarn.

Sen vet jag inte varför jag skrev detta...men det kändes som om det passade in iaf

• rullgardinsflikkan

WORD!

Mum23 skrev 2008-08-20 23:53:01 följande:
    Hej VIckyb!! Välkommen hem igen! Det verkar som du haft det bra. Nice i Nice...Angående tandborstning tror jag att vi alla har våra knep och den tandkräm som funkar bäst hemma hos var och en. Vi har aldrig haft några jätteproblem hemma med tandborstningen. Har någon tjafsat om något angående tandborstningen så har vi inte gjort någon större grej av det. Med tiden löser sig det mesta!! Vi har dessutom 2 olika tandkrämer här hemma. Jag, mannen och våran äldsta dotter använder vuxen tandkräm och mellan dottern vill ha barntandkräm (tycker de flesta vuxen tandkrämerna är starka) och Melvin får både och.  Gör mig absolut inget om vi har flera hemma. Barnen tycker om att få välja sin tandkräm och om det hjälper dem att tycka att tandborstningen är "roligare" då så får det vara så.Huvudsaken är att de får tänderna borstade!!
  • rullgardinsflikkan

30 timmar hade ju för sjuttan vart perfekt
    här har vi också 15 timmar

9-14 tis, ons och tors

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2